Nedjelja, 12 Oktobra, 2025
No menu items!
NaslovnicaIstaknutoČista umjetnost: Posađeno 2.500 sadnica za generacije koje dolaze

Čista umjetnost: Posađeno 2.500 sadnica za generacije koje dolaze

Nastavak Nestlé inicijative

– Na području Nacionalnog parka Una posađeno je 2.500 novih sadnica smrče i gorskog javora, čime je nastavljena Nestlé inicijativa „Čista umjetnost“. Ove jeseni sadnja je obuhvatila tri prelijepa lokaliteta: Gorjevac-Velika poljana, Martin Brod-Lučica i Ćelije-Široka kosa, s ciljem obnove prirodnih staništa i očuvanja bogate bioraznolikosti ovog jedinstvenog parka.

Akciji sadnje pridružilo se 150 učesnika, među kojima su učenici i profesori bihaćkih srednjih škola – JU Gimnazija Bihać i JU Mješovita elektrotehnička i drvoprerađivačka škola, članovi ekoloških sekcija, mladi volonteri, te uposlenici i terenska služba Nacionalnog parka Una.

„Izuzetno smo zadovoljni što smo ovom akcijom pošumljavanja autohtonih vrsta drveća na nekoliko hektara obilježili Svjetski dan staništa i direktno doprinijeli obnovi šumskih područja Nacionalnog parka Una. Posebno nas raduje učešće mladih, jer ovakve aktivnosti razvijaju njihovu odgovornost i omogućavaju im da praktično doprinesu zaštiti prirode. Sadnja novih stabala za nas ima neprocjenjivu vrijednost – čuvamo prirodno bogatstvo i gradimo temelje za zdraviju budućnost“, kazala je Admira Alijagić iz Javnog preduzeća „Nacionalni park Una“.

Zahvaljujući kompaniji Nestlé, šumski fond Bosne i Hercegovine do sada je obogaćen s više od 15.000 novih sadnica. Ovogodišnja donacija sadnica znak je zahvalnosti svim studentima koji su učestvovali u čišćenju digitalnog prostora, čime se podiže svijest o značaju smanjenja digitalnog otpada i zaštite okoliša.

„Ponosni smo što inicijativa ‘Čista umjetnost’ svake godine raste, okuplja sve više partnera, građana i mladih ljudi. Svaka posađena sadnica simbol je naše zajedničke želje za čišćom i zdravijom budućnošću, naročito za generacije koje dolaze. Ovo je ujedno i dio našeg strateškog pristupa održivosti putem Nestlé Net Zero Roadmap, koji nas vodi ka smanjenju emisija stakleničkih plinova do 2030. i ugljičnoj neutralnosti do 2050. godine“, rekla je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova kompanije Nestlé za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju.

Podsjećamo, inicijativa „Čista umjetnost“ u Bosni i Hercegovini se provodi već petu godinu zaredom i dio je globalne Nestlé misije usmjerene na smanjenje utjecaja klimatskih promjena i postizanje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa. Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin). U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošač. U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO