Nedjelja, 16 Novembra, 2025
No menu items!
NaslovnicaIstaknutoČista umjetnost: Studenti iz BiH obrisali 18,89 TB digitalnog prostora

Čista umjetnost: Studenti iz BiH obrisali 18,89 TB digitalnog prostora

Studenti iz cijele Bosne i Hercegovine napravili su veliki podvig jer su zajedničkim trudom obrisali i oslobodili 18,89 terabajta (TB) digitalnog prostora! Za bolju ilustraciju, to je dovoljno prostora za oko 4,7 miliona fotografija, 3 miliona pjesama u MP3 formatu ili 9.000 sati video sadržaja u HD rezoluciji. Ovo je rezultat inicijative „Čista umjetnost“ koju je kompanija Nestlé privela uz poruku „Tvoje brisanje ima smisla“, a cilj je bio podići svijest o digitalnom otpadu, koji je postao jedan od najvećih zagađivača savremenog doba. Kviz, kao dio inicijative Čista umjetnost, održao se na partnerskom portalu Studomat.ba i sastojao se od deset pitanja o digitalnom otpadu i organizaciji uređaja. Nije se radilo samo o znanju, pošto su se dodatni bodovi osvajali i na osnovu slobodnog prostora na mobilnim uređajima, što je studente dodatno motivisalo da se riješe viška digitalnih podataka i informacija.

U ovom interaktivnom kvizu učestvovalo je oko 300 studenata različitih fakulteta i usmjerenja iz cijele Bosne i Hercegovine. Brisali su nepotrebne dokumente, duple videozapise, stare skripte, mutne fotografije, neželjene e-mail poruke i aplikacije koje odavno ne koriste, čime su pokazali visok nivo digitalne odgovornosti.

Prosječan broj bodova po kvizu iznosio je visokih 9,22 od maksimalnih 10, što je jasan pokazatelj njihove informisanosti, svijesti i spremnosti da djeluju. Najboljih 30 studenata osvojilo je vaučere u iznosu od 50,00 KM, koje će moći iskoristiti u Bingo tržnim centrima, a imena dobitnika dostupna su na linku.

Kako briga o prirodi ne prestaje klikom na “delete”, kompanija Nestlé će na jesen u saradnji s Nacionalnim parkom Una omogućiti sadnju novih sadnica, dodatno doprinoseći očuvanju prirodnog bogatstva naše zemlje i ljepšoj, zelenijoj budućnosti za sve nas.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa.

Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin).

U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

U posljednjih 15 godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO