Srijeda, 4 Decembra, 2024
No menu items!
NaslovnicaBiznisSnažan rast prodaje u svim područjima i na svim važnijim tržištima

Snažan rast prodaje u svim područjima i na svim važnijim tržištima

Troškovi poslovanja i dalje izrazito visoki, ali su odlični prodajni rezultati omogućili rast profitabilnosti

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2023. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 721,6 miliona eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 15,5%. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 3,5% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznosi 73,1 miliona eura, dok je neto dobit rasla 1,7% i iznosi 36,5 miliona eura.  

“U još uvijek nestabilnom i izazovnom okruženju, Atlantic Grupa je ostvarila snažan rast prodaje u svim segmentima te na svim važnijim tržištima. Rastom se posebno ističu područja Slatko i slano te Pića,  koja su uz vrijednosni, ostvarila i značajan količinski rast prodaje, no valja istaknuti kako su i prodajni volumeni ostalih poslovnih segmenata stabilni, što je potvrda naše strategije i kvalitete naših brendova. Odlični prodajni rezultati su, uprkos i dalje visokim troškovima sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata, ali i značajnom porastu plaća, omogućili rast profitabilnosti. Zahvalan sam našim zaposlenicima, kupcima, dobavljačima i partnerima na predanosti i želji da svakim danom naše poslovanje zajedno činimo jačim“, istakao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi. 

Slatko i slano, Pića i Donat prednjače u rastu

Najveći rast od 30,7% ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najlepše želje, zahvaljujući optimizaciji asortimana, pojačanim marketinškim aktivnostima te uspješnom lansiranju novih proizvoda. Slijedi SPP Piće s nosećim brendom Cedevita, koje se može pohvaliti uspješnim lansiranjem novih Cedevita vitaminskih voda i rastom od 19,4%, te Poslovno područje (PP) Donat s rastom od 12,1%. Među distribucijskim područjima prednjače Sjeverna Makedonija s rastom od 19,9%, Hrvatska s rastom od 19,0% i Srbija s rastom od 16,5%.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe vlastiti brandovi čine 62,5%, ljekarničko poslovanje 8,9%, dok principalski brandovi sudjeluju s 28,6% prihoda od prodaje. Kafa se sa 145,4 miliona eura, tj. udjelom od 20,1% u ukupnom prihodu od prodaje, ističe kao najveća pojedinačna kategorija.

Proizvodnja zelene energije, novi logističko distribucijski centar u Skoplju i prva nagrada za odnose s investitorima

U prvih devet mjeseci 2023. godine Atlantic Grupa je uspješno pokrenula rad dviju solarnih elektrana na svojim lokacijama, centralnom logističko distribucijskom centru Zagreb i na proizvodnoj lokaciji u Rogaškoj Slatini. U maju je Atlantic predao obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, a zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji. U području distribucije, ranije je s Grupom Podravka dogovorena saradnja koja podrazumijeva Atlanticovu distribuciju Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, uz istovremenu Podravkinu distribuciju Atlanticovog asortimana na tržištu SAD-a. Osim toga, u Sloveniji je ostvaren značajan iskorak u razvoju poslovanja saradnjom s novim principalom Haleon (Sensodyne, Corega, Parodontax, Aquafresh), dok je u Skoplju dugoročni razvoj zagarantovan zaključenjem 12 miliona eura vrijedne investicije u novootvoreni logističko distribucijski centar.

Od važnijih priznanja valja istaći da je Atlantic Grupa četvrtu godinu zaredom dobitnica prve nagrade za odnose s investitorima, koja se dodjeljuje u saradnji Poslovnog dnevnika i Zagrebačke burze, pri čemu je dosada čak sedam puta dobila prvu nagradu, a još je šest puta bila među top tri nagrađene kompanije.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO