Četvrtak, 20 Marta, 2025
No menu items!
NaslovnicaPreporukeKako iskoristiti SEO i dovesti klijente u stomatološku ordinaciju

Kako iskoristiti SEO i dovesti klijente u stomatološku ordinaciju

Mnoge kompanije na internetu vode borbu za privlačenje novih kupaca, klijenata, korisnika usluga…Najčešći primjeri su da mali i srednji biznisi kreiraju web i facebook stranice te putem istih nastoje pridobiti nove kupce. Međutim, veoma mali je broj onih koji uistinu imaju ozbiljan pristup digitalnom marketingu. Kompanije često smatraju da je dovoljno kreirati web stranicu sa osnovnim podacima, te facebook na kome će u nedogled kačiti slike svojih proizvoda ili usluga, nadajući se da će na taj način impresionirati širi auditorijum.

U ovom tekstu konkretno ćemo se pozabaviti SEO optimizacijom sajtova, a kao primjer ćemo uzeti web stranicu stomatološke ordinacije, odnosno „kako iskoristiti SEO i dovesti klijente u stomatološku ordinaciju“.

Kada govorimo o stomatologiji, možemo jasno primjetiti kako je u posljednje vrijeme primjetan rapidan rast ordinacija koje se sve češće pojavljuju na facebooku i instagramu i time pokušavaju pridobiti nove klijente. Ono što je itekako primjetno da manje više skoro svaka ordinacija promovira slične usluge te nas pokušavaju fascinirati standardnim slikama izbjeljivanja zuba, zahtjevnih operacija i slično, no, šta to uistinu znači nama kao potencijalnom korisniku usluga? Je li baš to „poziv na akciju“ koji je dovoljan da se odlučimo baš za tu ordinaciju. Mnoge od ordinacija imaju i vlastite web sajtove, a rijetki su oni koji zaista na istim nude kvalitetan sadržaj. Na mnoštvu sajtova najčeće primjetimo vrste usluga koje nam se nude, sa kratkim opisima, mnoštvom fotografija te kontakt formom.

No, je li to zaista pravi cilj postojanja web stranice i za šta ona služi? Kada bi upitali stomatologa koji ima upravu takvu stranicu, šta je njegov cilj, najčešće ćemo čuti odgovore kako želi imati dobru web prezentaciju; da ga ljudi mogu pronaći putem googlea; kako posjedovanje web stranice znači ozbiljnost….Međutim, malo ko od njih će dati pravi i konkretan odgovor, a to je da putem vlastite web stranice želi dovesti klijenta u ordinaciju i pružiti mu svoje usluge, ili da klijent putem stranice direktno zakaže svoj termin.

Također, mnoge ordinacije se takmiče kako da njihova stranica bude prva na googleu, tim prije jer kada govorimo o stomatologiji, možemo konstatovati da i sam „trenutak emocije“ igra veoma bitnu ulogu u tome koje ste mjesto na google pretraživaču. Zašto?

Recimo da vas koji čitate ovaj tekst, u ovom trenutku zaboli zub i da trebate hitnu intervenciju, pretpostavit ćemo da ima stomatologa koje već poznajte i zovete ih na telefon ali vam sa druge strane kažu da je slobodan termin tek za dva dana. Sljedeće što ćete sigurno raditi je ako uzmemo za primjer da ste iz Sarajeva, na google pretraživaču ćete ukucati „stomatolog Sarajevo“ i redom pozivati stomatologe koje se nalaze na googleu, nakon dva ili tri poziva listajući google uspjeli ste dobiti termin. I u ovom slučaju presudio je upravo „trenutak emocije“, jer nakon što ste dobili svoj termin niste željeli riskirati dalje nego je bol presudila i odmah ste požurili prvome koji je imao slobodan termin ne mareći previše za kvalitet usluge koja će vam biti pružena. Možda je neki odličan stomatolog imao slobodan termin baš u momentu kada je to vama trebalo, ali njegova web stranica bila je poziciniorana tek na drugoj ili trećoj stranici googlea, tako da do njega nikako niste ni došli.

Osim „trenutka emocije“, klijenti nekada mogu pretraživati određene stomatološke usluge kao što su: izbjeljivanje zuba, stomatološka protetika, cirkon keramika i slično. Ukoliko se prosječan korisnik bacio u pretraživanje na googleu, 90% šanse su da će odabrati neku od ordinacija koja se nalazi na prva tri mjesta na googleu, a 95% da će odabrati neku od ordinacija koja se nalazi na prvoj stranici googlea. Opet će možda neki stomatolog koji pruža savršeno kvalitetne usluge ostati bez klijenta, jer nema svoju web stranicu ili je njegov web pozicioniran na drugoj ili trećoj stranici googlea.

Pitate se zbog čega je tako? Jednostavno je, google nas je naučio kroz svoju historiju da kada smo pretraživali mnoge druge nama interesantne stvari, kao najrelevantnije, odnosno najpouzdanije birali smo one koje nam prve predloži, dok onima koji su „negdje iza“, smatrali smo nedovoljno ozbiljnim ili nesigurnim. Ovakva pojava posebno je izražena kod medicinskih usluga jer konkretno tražimo uslugu koja se odnosi na naše tijelo te smo stoga više na oprezu…

Kada je riječ o digitalnom marketingu u stomatologiji, brojna istraživanja su pokazala kako su novootvorene ili ranije ne tako poznate ordinacije zahvaljujući ozbiljnom ulaganju u digitalni marketing, sa posjetama i prometom prestigle neke tradicionalne ordinacije koje su proteklih godina izgradile ozbiljno ime.

No, vratimo se na konkretnu bit ovog teksta, a to je SEO. Da bi na osnovu naše web stranice doveli pacijenta u ordinaciju potrebno je uložiti u kvalitetan SEO. Sama web prezentacija sa nekim free templateom i osnovnim podacima nije dovoljna kako bi bili među prvim na googleu.

Naime, prije svega potrebno je da odgonetnemo koje su to ključne riječi za koje se vaša ordinacija rangira, mnogi ovdje prave grešku pa rade SEO na način kako to oni razmišljanju i kako misle da je potrebno. SEO je itekako ozbiljan alat koji isto tako zahjeva sveobuhvatnu analizu, pa uz pomoć raznih online alata koje danas imamo na raspolaganju prije svega istražujemo ključne riječi za koje se ordinacija rangira. Ukoliko se te ključne riječi npr: stomatolog Sarajevo; popravak zuba; endodoncija; skidanje kamenca; ugradnja implantata; onda je sasvim jasno na osnovu navedenih ključnih riječi trebamo kreirati kampanju, odnosno pisati blog i guest postove.

Ono što je svakako preporučljivo i odlično prije početka rada same SEO optimizacije, da podesimo google ads kampanju u trajanju od barem mjesec dana, upravo na osnovu navedenih ključnih riječi. Nakon završene kampanje, analizirat ćemo dobijene podatke i tačno vidjeti koja od usluga, odnosno koja ključna riječ nam je donijela najviše klikova od posjetioca. Takvi podaci mogu biti itekako korisni te ćemo ih koristiti kao vjerodostojne prilikom SEO optimizacije vašeg sajta.

Nakon što napišemo dovoljan broj kvalitetnih i autorskih blog bostova na sajtu ordinacije, te isto tako objavimo guest postove sa linkom ordinacije za koju radimo SEO na drugim sajtovima, google će početi da nas bolje rangira, te gura prema vrhu.

Na kraju dolazimo na ono što nas najviše zanima, klijent odnosno pacijent u našoj ordinaciji! U trenutku kada se nalazimo među prve tri stranice na googleu, možemo računati da će našu ordinaciju izabrati i oni pacijenti koji reaguju u „trenutku emocije“, ali svakako daleko veća korist će nam biti od onih pacijenata koji konstantno pretražuju određene stomatološke usluge, pa kada i sami primjete da prilikom pretraživanja bilo koje ključne riječi za stomatologoiju, naš sajt se na googleu pojavljuje kao prvi, velika vjerovatnoća je da će izabrati upravu našu ordinaciju.

Brojna istraživanja su pokazala da uslužne kompanije sa dobro optimizovanim sajtom i koje se nalaze među prvima na pretraživaču, imaju daleko veće promete od onih koji nemaju web sajtova ili nemaju neku ozbiljnu poziciju na googleu. Vjerujemo da za kvalitetnog i stručnog stomatologa ponekada razočaravajuće djeluje činjenica da će pacijent nekada izabrati možda i manje kvalitetnu uslugu, iz razloga jer je baš ta ordinacija uradila dobru SEO optimizaciju i shvatila značaj digitalnog marketinga. Činjenica je da se u današnjem vremenu moraju pratiti trendovi i biti u korak sa vremenom kako bi opstali ili napredovali na tržištu.

Obzirom da smo u tekstu spomenuli google ads oglašavanje koje je dobro uraditi prije početka rada same SEO optimizacija, možemo reći da je isto jednako kvalitetno i nakon završenog SEO-a. Jednostavno, google ads i SEO su u međusobnoj koheziji i pravilno korištenje oba alata, može nam donijeti vrhunske rezultate u budućnosti.

Poslije završene SEO optimizacije, generisat ćemo daleko veći broj direktnih posjeta na našu web stranicu nego što je to bio slučaj ranije. U momentu kada na sajtu imamo posjetu kojom smo itekako zadovoljni, pogotovo ako se radi o osobama koje se interesuju za stomatološke usluge, imamo mogućnost kreiranja RE- marketing kampanje, ovakva vrsta kampanje je neupotrebljiva kada na vašoj web stranici nemate posjeta, ali kada smo uradili dobar SEO, imamo mogućnost da registrujemo svaku posjetu na našem webu, te da nakon posjete određenog korisnika uključimo google ads oglas koji će se prikazivati isključivo onim osobama koje su posjetile naš sajt u proteklom periodu.

Ovaj način google ads oglašavanja može biti izuzetno efikasan pogotovo u oblasti medicinskih usluga, jer ako ste vi kao korisnik jednom pretražili „ugradnju implantata“ i ista vas je dovela na naš sajt, uz RE-marketing kampanju ćemo se potruditi da vas naš oglas za navedenu uslugu prati barem još neko vrijeme – dok se ne odlučite posjetiti našu ordinaciju!

Za dobru google kampanju, SEO može biti odskočna daska i jednom kada uradite kvalitetan SEO, dovoljno je da u narednom periodu redovno održavate vašu stranicu i ne dopustite pad. Put do vrha je težak, ali itekako isplativ, stoga kada jednom organski dođete na prvo mjesto googlea, teško ćete ga ispustiti, najprije jer ćete postati svjesni benefita koje ostvarujete i uvijek ćete voditi računa o SEO optimizaciji odnosno pravilnom održavanju vašeg sajta.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO