Subota, 20 Aprila, 2024
No menu items!
NaslovnicaZdravljeZdrava ishrana11 namirnica koje potiču imunitet

11 namirnica koje potiču imunitet

Unosom određenih namirnica možemo narušiti vlastiti imunitet ili ga ojačati. U vrijeme prehlada i gripa, potrebno je zaštititi organizam i ojačati ga kako bismo izbjegli razne infekcije i ubrzali proces ozdravljenja.
U nastavku donosimo popis 11 namirnica za jačanje imuniteta:

1. AGRUMI

Agrumi su puni C vitamina koji povećava proizvodnju bijelih krvnih ćelija. To je ključno za borbu protiv infekcija. Tu spadaju grejp, narandže, mandarine, klementine i limeta.

2. CRVENA PAPRIKA

Crvena paprika ima dvostruko više vitamina C od citrusa, a sadrži i beta karoten. Vitamin C jača imunitet i potiče zdravlje kože dok beta karoten čuva zdravlje očiju.

3. BROKULE

Brokula je puna vitamina i minerala. Obiluje vitaminima A, C i E, mnogim antioksidansima i vlaknima.

4. BIJELI LUK 

Bijeli luk aktivno sudjeluje u borbi protiv infekcija, snižava krvni pritisak i potiče elastičnost žila.

5. ĐUMBIR

Đumbir može smanjiti upalu, ublažiti mučnine, sniziti holesterol i hroničnu bol.

6. ŠPINAT

Špinat je izrazito bogat vitaminom C, antioksidansima i betakarotenom što potiče jačanje imunološkog sistema.

7. JOGURT

Grčki jogurt, ili onaj s probioticima, je idealan za jačanje imuniteta. Jogurt sadrži vitamin D koji pomaže u regulaciji imunološkog sistema i aktivno sudjeluje u obrani tijela od raznih infekcija.

8. BADEMI

Kada je riječ o prevenciji i borbi protiv prehlade, vitamin E je izuzetno važan. Ovaj vitamin je topljiv u mastima. Bademi sadrže vitamine i zdrave masti. Pola šoljice badema sadrži 100% dnevne potrebe za vitaminom E.

9. ZELENI ČAJ

Zeleni čaj je pun antioksidansa koji potiču imunitet.

10. KIVI

Kivi obiluje kalijem, vitaminom K i C, što pozitivno utiče na imunitet.

11. SJEMENKE SUNCOKRETA

Sjemenke suncokreta su pune hranjivih tvari, uključujući fosfor, magnezij i vitamin B6 i vitamin E.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO