Podravka BiH u mjesecu darivanja pokreće društveno – odgovornu kampanju u saradnji s dm BiH. Tokom mjeseca decembra svi kupci imaju priliku biti dijelom priče o podršci i zajedništvu jednostavnim odabirom Lino proizvoda.
U okviru ove kampanje, Podravka BiH će za svaki kupljeni Lino proizvod u svim dm prodajnim objektima širom Bosne i Hercegovine u kategorijama mliječni deserti, flips, dehidrirana dječja hrana, Čokolino za djecu, kašice, keksići i pahuljice izdvojiti 0,20 KM za donaciju Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka. Donirana sredstva će biti usmjerena jačanju i unapređenju rada Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli, mjesta koja su mnogim mališanima i njihovim roditeljima više od smještaja, one su dom u najosjetljivijem i najtežem periodu života.
„Podrška koju dobijamo kroz ovakve kampanje za nas znači mnogo više od finansijske pomoći – ona je snažna poruka porodicama da zajednica stoji uz njih u najtežim životnim trenucima. Zahvalni smo Podravki BiH i i dm BiH što su prepoznali važnost našeg rada a njihov doprinos pomaže da naši mališani imaju toplinu doma i osjećaj podrške koji im toliko znači.” izjavio je Fikret Kubat, direktor Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.
Roditeljske kuće godinama pružaju siguran prostor, emocionalnu i logističku podršku porodicama djece oboljele od raka, omogućavajući im da ostanu blizu zdravstvenih ustanova i svojoj djeci u procesu liječenja. Posvećenost osoblja ovoga udruženja omogućava djeci oboljeloj od raka i njihovim porodicama dostojanstven boravak, toplinu zajedništva i djelić normalnosti u najtežim trenucima.
„Ova kampanja je naš način da pokažemo da zajednički možemo napraviti razliku. Svaki kupljeni Lino proizvod predstavlja mali korak ka velikom cilju, a to je da djeca oboljela od raka i njihove porodice znaju da nisu sami.”, poručio je Igor Manjić direktor Podravke BiH. Istakao je i da je brend Lino već godinama posvećen stvaranju proizvoda koji prate odrastanje najmlađih, a sada i stvaranjem prilika da se njima vrati podrška onda kada im je to najpotrebnije.
Kroz ovu društveno – odgovornu kampanju, svaki kupac postaje dio humane priče i nosilac poruke da dobrota počinje malim, svakodnevnim odlukama. Kupovinom omiljenih Lino proizvoda, svi zajedno doprinosimo stvaranju okruženja u kojem se mali heroji i njihove porodice osjećaju podržano, sigurno i voljeno.



