Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prva tri mjeseca ove godine.
Povodom objave finansijskih rezultata, Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je: ”U vremenu povećane makroekonomske i potrošačke nesigurnosti, Nestlé je ostvario organski rast prodaje od 2,8% od čega 0,7% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,1% iz cijena. Rast je ostvaren na različitim tržištima i kategorijama, uz dobivanje većih tržišnih udjela u mnogim poslovnim segmentima, posebno naših najvećih brendova. Nastavili smo napredovati u provođenju strategije. Naš program uštede “Fuel for Growth” ide prema planu i osigurava nam ulaganja za brži rast.
U ovom kvartalu uložili smo u jačanje našeg osnovnog poslovanja, a potrošači su dobro reagirali na lansiranje inovacija vezanih uz ključne brendove (‘big bet’) poput Nescafé Espresso Concentrate, a u manje efikasnim segmentima, primjetna su poboljšanja. Nastavljamo provoditi organizacijske promjene kako bismo povećali usklađenost i fokus, uz mjere za strukturu u Zoni Evropa i daljnje unapređenje našeg sektora istraživanja i razvoja (R&D).
Rezultati u prvom kvartalu su u skladu s našim očekivanjima, a smjernice za 2025. godinu ostaju nepromijenjene. To se temelji na našoj procjeni direktnog utjecaja trenutnih carina i sposobnosti kompanije na prilagođavanje. Direktni utjecaji na potrošače i kupce, kao i na valute i cijene sirovina, još uvijek su nejasni. Općenito govoreći, situacija ostaje dinamična uz povećan rizik i nesigurnost. Naših 277.000 predanih kolega širom svijeta radi na uspješnom provođenju strategije: ostvarivanju efikasnosti i ulaganju u rast naših kategorija i poboljšanje tržišnog udjela.”
Ključni pokazatelji:
· Ostvarivanje organskog rasta u nesigurnom okruženju
· Organski rast iznosi 2,8% od čega 0,7% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,1% iz cijena
· Poduzete su aktivnosti vezane uz cijene zbog inflacije troškova ulaznih materijala vezanih uz kafu i kakao, uz ograničeni utjecaj na kupce
· Program uštede “Fuel for Growth” napreduje prema planu. Očekuju se dodatne uštede u iznosu od 0,7 milijardi švicarskih franaka u 2025. godini, a do sada su uštede uglavnom ostvarene kroz troškove nabavke
· Plan za 2025. godinu ostaje isti i temelji se na procjeni direktnog utjecaja trenutnih carina i sposobnosti prilagođavanja kompanije
Nestlé u Bosni i Hercegovini
Adriatic North Hub, kojeg čine Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Slovenija, doprinio je poslovnim rezultatima kompanije Nestlé solidnim organskim rastom u prvom kvartalu 2025. godine.
“Želim istaknuti doprinos Bosne i Hercegovine u ovom postignuću. Naš je tim odradio izvrstan posao na početku ove izazovne godine što je rezultiralo jednocifrenim rastom u prvom kvartalu. U martu smo počeli s lansiranjem NESCAFÉ kafe u zrnu u kanalu ugostiteljstva u Bosni i Hercegovini i tako započeli dalji razvoj našeg poslovanja na tržištu BiH. To će omogućiti potrošačima da uživaju u NESCAFÉ espresu u svojim omiljenim kafićima. U 2025. godini nastavljamo i dalje aktivno činiti dobro kroz naše inicijative u domeni održivosti poput programa Zdravo! i nove edicije Zdravo baka/nana, koji promovišu zdravu ishranu i zdrave životne navike među djecom uz podršku njihovih roditelja, baka i djedova,” izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
NESTLÉ U ZAJEDNICI
Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija
Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa.
Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin).
U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača
U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.