Subota, 26 Aprila, 2025
No menu items!
NaslovnicaIstaknutoNestlé i UNESCO podržavaju mlade zainteresovane za učešće u projektima očuvanja klime...

Nestlé i UNESCO podržavaju mlade zainteresovane za učešće u projektima očuvanja klime putem inicijative Youth Impact – Because You Matter

Mladima se pruža izvanredna prilika da osvoje prestižnu šestomjesečnu stipendiju za edukaciju i mentorstvo s vrhunskim stručnjacima iz kompanije Nestlé i organizacije UNESCO putem inicijative Global Youth Grant Scheme nazvane “Youth Impact – because You Matter”. Cilj inicijative je očuvanje okoliša i borba protiv klimatskih promjena. U okviru projekta dostupno je 100 vrijednih stipendija u iznosu od 8.500 američkih dolara. Važno je napomenuti da je po 20 stipendija namijenjeno svakoj regiji organizacije UNESCO: Afrika, Arapska regija, Azija i Pacifik, Evropa i Sjeverna Amerika, te Latinska Amerika i Karibi.

Godine 2023. UNESCO je pokrenuo Globalni program stipendija za mlade kako bi se mladima osigurali resursi i vještine potrebne za razvoj i provođenje inovativnih rješenja te postizanje pozitivnog društvenog utjecaja u njihovim zajednicama.

Kandidati svoj projektni prijedlog trebaju poslati putem ovog linka do 8. aprila 2025. godine, do ponoći. Prijave koje pristignu nakon tog roka neće se uzeti u obzir.

“Visoko kvalifikovana radna snaga budućnosti i otpornije snabdijevanje sirovinama ključni su za dugoročan uspjeh kompanije Nestlé”, izjavio je Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé te dodao: “Susrećemo se s izazovom kako osigurati dovoljno hrane za rastuću populaciju dok se istovremeno suočavamo s uzrocima i posljedicama klimatskih promjena. To su kritični izazovi koji zahtijevaju odlučne akcije. Zato podržavamo mlade koji promovišu promjene u njihovom rješavanju.”

Inicijativa Youth Impact: Because You Matter pružit će edukaciju i mentorske programe stipendistima koji su prilagođeni njihovim potrebama i prioritetima. Te će edukacije djelomično biti razvijene putem platforme za mlade preduzetnike (YEP) koja će biti i centralno mjesto šestomjesečnog edukativnog programa.

Program je usklađen s inicijativom Nestlé needs YOUth koja je u protekloj deceniji pomogla deset miliona mladih ljudi da pristupe ekonomskim prilikama. Ovaj program dodatno potvrđuje dugoročno i strateško opredjeljenje kompanije da pomogne mladima kada ulaze na tržište rada. Cilj je podržati mlade da razviju vještine potrebne za budućnost i na taj način podržati sljedeću generaciju zaposlenika, agropreduzetnika i prehrambenih preduzetnika.

Više na:  Tapping into the world’s youth to enhance climate resilience – Nestlé and UNESCO unveil global initiative | Nestlé Global

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa.

Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin).

U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO