Nedjelja, 12 Januara, 2025
No menu items!
NaslovnicaIstaknuto“Praznici. Baš po mom” je Pepcova priča o zbližavanju

“Praznici. Baš po mom” je Pepcova priča o zbližavanju

Praznici su posebno doba godine koje se može provesti na različite načine. Svaki je jednako dobar kada odgovara našim željama i potrebama. U svojoj prvoj prazničnoj imidž kampanji, Pepco govori upravo o tim potrebama. Spot s porukom „Baš po mom“ predstavlja priču o dvije sestre čije se rivalstvo pretvara u dirljivo i radosno praznično pomirenje. Kampanju upotpunjuje audio knjiga autorice Magdalene Witkiewicz.

Praznično rivalstvo koje spaja

Imidž kampanja se fokusira na priču o dvije odrasle sestre koje s entuzijazmom i kreativnošću pripremaju slavlje u svojim domovima, svaka dodajući svoj lični pečat. Njihovo nevino rivalstvo završava razmjenom poklona koji diraju srca i podsjećaju na pravu suštinu bliskosti. Kampanja naglašava da je tokom ovog posebnog perioda najvažnije osjetiti spokoj u sebi i sa svojim voljenima.

“Željeli smo ispričati priču koja, s jedne strane, prikazuje ljepotu svakodnevnih porodičnih odnosa, a s druge, omogućava svima da se poistovjete s protagonistima i njeguju vlastiti pristup ukrašavanju svojih domova i provođenju vremena s najbližima. Praznici su vrijeme kada slavimo ono što je zaista važno”, poručuju iz Pepca.

Univerzalne vrijednosti i autentičnost „Baš po mom” 

Koncept reklame temelji se na istraživanju potrošača koje su provele agencije Y&Lovers i Minds & Roses na nekoliko evropskih tržišta na kojima Pepco posluje. Prema istraživanju, kupci ovog lanca trgovina traže brendove koji ne samo da razumiju njihove svakodnevne potrebe nego ih i inspirišu da stvaraju predivne uspomene. Čak 87% ispitanika uključenih u projekat naglasilo je važnost odnosa i porodičnih trenutaka kao ključnih aspekata praznika. Vjeruju da se snažne emocije grade kroz sitne detalje poput poklona od srca, trenutaka radosti i spontanosti.

Pepco: male radosti, velika raznolikost

Kampanja naglašava ulogu Pepca kao brenda koji pomaže u stvaranju jedinstvenih trenutaka nudeći raznolik asortiman proizvoda – od dekorativnih predmeta i odjeće do sitnih dodataka koji svima izmame osmijeh. Slogan „Baš po mom“ odražava misiju brenda da ponudi proizvode koji omogućavaju cijeloj porodici da izraze svoj stil i učine svoj prostor ljepšim.

“Naša kampanja pokazuje da Pepco nije samo mjesto za kupovinu – to je mjesto za stvaranje nezaboravnih trenutaka. Želimo da svi koji posjete naše prodavnice pronađu nešto što će njihove praznike učiniti još posebnijim”, dodaju.

Spot kampanje možete pogledati na linku:

Spot i kampanju je pripremila agencija DDB Warszawa.

Pepco Grupa

Pepco Grupa osnovana je 2015. godine i sastoji se od jakih maloprodajnih lanaca, poput Pepca, Dealza i Poundlanda, koji sarađuju s PGS-om, globalnim dobavljačem. Trenutno Pepco Grupa ima više od 5.000 trgovina u 20 zemalja, u kojima radi oko 47.000 zaposlenika.

Pepco

Pepco, takozvani value retailer (maloprodajni lanac s povoljnim cijenama), najbrže je rastući europski maloprodajni lanac koji nudi odjeću za cijelu porodicu i proizvode za domaćinstvo po vrlo atraktivnim cijenama. Nakon gotovo 20 godina neprekidnog razvoja, Pepco trgovine mjesečno bilježe 30 miliona transakcija. Sjedište kompanije je u Poznanju, a trenutno zapošljava više od 31.000 zaposlenika u 18 evropskih zemalja s više od 3.800 trgovina.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO