Utorak, 14 Januara, 2025
No menu items!
NaslovnicaIstaknutoKitKat® postaje službena čokoladica Formule 1®

KitKat® postaje službena čokoladica Formule 1®

Nestlé i Formula 1® (F1®) ponosno najavljuju međusobno partnerstvo kojim je KitKat posatala službena čokoladica Formule 1. Ova saradnja najveće je globalno partnerstvo kompanije Nestlé do sada što predstavlja velik korak za ovog proizvođača čokolade i za jedan od najdražih brendova potrošača.

Uvođenje pauze u najbrži sport na svijetu

Donoseći svoju prepoznatljivu poruku “Have a break, Have a KitKat®“  (bos. „Uzmi pauzu, pojedi KitKat®”) u super brzi svijet Formule 1, KitKat će podsjećati na to koliko je važno uzeti pauzu i odmoriti.

Sezona puna pauzi i iznenađenja

Saradnja će službeno započeti tokom sezone 2025. godine čime će se obilježiti 90. godišnjica brenda KitKat i 75. godišnjica Formule 1.  Svi zaljubljenici u F1 mogu očekivati aktivnosti za potrošače, promotivne nagrade i uzbudljive zone za navijače na odabranim Grand Prix utrkama uz prepoznatljiv brending uz stazu.

Ujedinjenje dvaju globalnih brendova za zajedničko iskustvo

Ovo partnerstvo ujedinjuje dvije velike globalne baze fanova na inovativan način koji spaja uzbuđenje ovog sporta s poznatim smislom za humor brenda KitKat i neizostavnim podsjećanjem na pauzu.

„Čak i najbrži sportisti trebaju pauzu! KitKat i Formula 1 potpisali su partnerski sporazum kojim KitKat postaje službena čokoladica Formule 1 što je potvrda našeg ambicioznog plana u kojem Kit Kat pobjeđuje“, izjavila je Daniela Yordanova, direktorica konditorskog programa za Rumunjsku, Bugarsku i Adriatik regiju.

“Formula 1 je globalni fenomen s brzo rastućom, raznolikom bazom fanova, posebno među mlađim odraslim osobama”, rekao je Bernard Meunier, voditelj strateških poslovnih jedinica i marketinga i prodaje u kompaniji Nestlé te dodao: “Svojom globalnom prisutnošću, F1 nudi brendu KitKat savršenu platformu da podsjeti koliko je važno uzeti pauzu.”

Emily Prazer, glavna komercijalna direktorica Formule 1 zaključila je: “Oduševljeni smo što za partnera imamo tako globalno prepoznatljiv i zabavan brand kao što je KitKat. KitKat svi vole te jedva čekamo vidjeti fantastična iskustva koja će donijeti našim fanovima na stazi i nove publike koje će predstaviti sportu.”

Više na: F1 | KitKat®


O KOMPANIJI:

Nestlé je vodeća svjetska kompanija u prehrambenoj industriji. U Hrvatskoj je kompanija prisutna od 2003. godine i danas zapošljava 116 ljudi. Najprepoznatljivije inicijative kompanije kroz koje pozitivno djeluju na lokalnu zajednicu su #BirajZeleno, Vrtim Zdravi Film te program ljetne prakse Nestlé Summer's Cool.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Nestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa. Najprepoznatljivije inicijative kompanije, kroz koje pozitivno djeluje na lokalnu zajednicu, su #BirajZeleno, Vrtim Zdravi Film te program ljetne prakse Nestlé Summer's Cool. Inicijativom #BirajZeleno Nestlé u Hrvatskoj aktivno radi na podizanju svijesti o važnosti smanjenja otpada od hrane, dok u okviru projekta Vrtim Zdravi Film kompanija već više od desetljeća educira o važnosti usvajanja zdravih navika. Program Nestlé Needs YOUth omogućio je da više od stotinu mladih sudionika sudjeluje na trotjednoj praksi Summer’s Cool programa koja ih priprema za ulazak na tržište rada i pozitivno utječe na njihovu zapošljivost.

Prema istraživanju IPSOS-a iz 2021., percepcija o kvalitetnim proizvodima temelj je povjerenja u brend Nestlé. Top 10 brendova s obzirom na prodaju su Nescafé, Friskies, Felix, Dolce Gusto, Thomy, Maggi, Darling, Nan, One and Nesquik.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO