Petak, 13 Decembra, 2024
No menu items!
NaslovnicaIstaknutoNa Igmanu posađeno 2.500 sadnica koje mogu apsorbirati do 45 tona CO2...

Na Igmanu posađeno 2.500 sadnica koje mogu apsorbirati do 45 tona CO2 godišnje

Nestlé inicijativa „Čista umjetnost“ za zeleniju budućnost

Na padinama sarajevske planine Igman posađeno je 2.500 novih sadnica, a ova planska sadnja zajednička je akcija kompanije Nestlé, Udruženja „Ruke“ i projekta „Let’s Do It“ te je sprovedena uz nesebičnu pomoć inženjera šumarstva iz KJP „Sarajevo-šume“. Procjenjuje se da bi ovih 2.500 stabala moglo apsorbirati do 45 tona CO2 godišnje kada dostignu zrelost, pružajući tako značajan doprinos borbi protiv klimatskih promjena.

Zaposlenici i volonteri vrijedno su sadili u znak zahvalnosti svima koji su podržali inicijativu „Čista umjetnost“ koja se već četiri godine za redom bavi temom upravljanja otpadom s naglaskom na elektronski i digitalni otpad.   

Ponosni smo na našu inicijativu ‘Čista umjetnost’ koja je svojevrsna dugoročna investicija u zdraviji okoliš i zeleniju budućnost, posebno za naredne generacije. Građane potičemo da budu odgovorni prema svim vrstama optada, a posebno prema električnom i digitalnom, koji se naziva tihom prijetnjom, a često ga nismo ni svjesni”, izjavila je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.

Ukupan broj posađenih sadnica, koje je kompanija Nestlé proteklih godina donirala za šumski fond Bosne i Hercegovine, veći je od 12.500. A ovaj topli susret ljudi i prirode ostavio je trag ne samo na zemlji, već i u srcima svih koji su učestvovali.

“Sa zadovoljstvom ističemo našu dugogodišnju saradnju s kompanijom Nestlé koja s dosta uspjeha provodi inicijativu ‘Čista umjetnost’. Svako posađeno stablo nosi priču o budućnosti u kojoj ćemo svi zajedno uživati u čistijem zraku, bogatijim šumama i zdravijem okruženju,” rekla je Mirsada Kapidžić Kapo, menadžerica projekta „Let’s Do It“.

Podsjećamo, u okviru ovogodišnje inicijative „Čista umjetnost je umjetnost čišćenja“, Nestlé je educirao građane o važnosti reciklaže, ponovne upotrebe materijala i pravilnog zbrinjavanja elektronskog ali i digitalnog otpada, koji postaje jedan od najvećih zagađivača. Ove akcije dio su globalne misije kompanije Nestlé koja ima za cilj smanjenje utjecaja na klimatske promjene i postizanje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa.

Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin).

U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO