Nestlé inicijativa „Čista umjetnost“ za zeleniju budućnost
Na padinama sarajevske planine Igman posađeno je 2.500 novih sadnica, a ova planska sadnja zajednička je akcija kompanije Nestlé, Udruženja „Ruke“ i projekta „Let’s Do It“ te je sprovedena uz nesebičnu pomoć inženjera šumarstva iz KJP „Sarajevo-šume“. Procjenjuje se da bi ovih 2.500 stabala moglo apsorbirati do 45 tona CO2 godišnje kada dostignu zrelost, pružajući tako značajan doprinos borbi protiv klimatskih promjena.
Zaposlenici i volonteri vrijedno su sadili u znak zahvalnosti svima koji su podržali inicijativu „Čista umjetnost“ koja se već četiri godine za redom bavi temom upravljanja otpadom s naglaskom na elektronski i digitalni otpad.
“Ponosni smo na našu inicijativu ‘Čista umjetnost’ koja je svojevrsna dugoročna investicija u zdraviji okoliš i zeleniju budućnost, posebno za naredne generacije. Građane potičemo da budu odgovorni prema svim vrstama optada, a posebno prema električnom i digitalnom, koji se naziva tihom prijetnjom, a često ga nismo ni svjesni”, izjavila je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.
Ukupan broj posađenih sadnica, koje je kompanija Nestlé proteklih godina donirala za šumski fond Bosne i Hercegovine, veći je od 12.500. A ovaj topli susret ljudi i prirode ostavio je trag ne samo na zemlji, već i u srcima svih koji su učestvovali.
“Sa zadovoljstvom ističemo našu dugogodišnju saradnju s kompanijom Nestlé koja s dosta uspjeha provodi inicijativu ‘Čista umjetnost’. Svako posađeno stablo nosi priču o budućnosti u kojoj ćemo svi zajedno uživati u čistijem zraku, bogatijim šumama i zdravijem okruženju,” rekla je Mirsada Kapidžić Kapo, menadžerica projekta „Let’s Do It“.
Podsjećamo, u okviru ovogodišnje inicijative „Čista umjetnost je umjetnost čišćenja“, Nestlé je educirao građane o važnosti reciklaže, ponovne upotrebe materijala i pravilnog zbrinjavanja elektronskog ali i digitalnog otpada, koji postaje jedan od najvećih zagađivača. Ove akcije dio su globalne misije kompanije Nestlé koja ima za cilj smanjenje utjecaja na klimatske promjene i postizanje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine.
NESTLÉ U ZAJEDNICI
Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija
Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa.
Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin).
U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača
U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.