U Sarajevu će se 2. i 3. oktobra 2024. godine, održati Sarajevo Marketing Summit, tako će glavni grad BiH, po 11. put zaredom biti centar marketinške industrije i mjesto okupljanja vodećih domaćih, regionalnih, ali i međunarodnih stručnjake iz oblasti marketinga, komunikacija i poslovnog razvoja. Bit će ovo prilika za sve profesionalce iz industrije da istraže najnovije trendove, tehnologije i inovativne pristupe koji oblikuju moderni marketing.
Ovogodišnja tema, “Changing Tomorrow Now”, u fokus donosi ubrzane promjene koje trenutno transformiraju marketing i postavljaju nove temelje za budućnost industrije.
Učesnici će imati priliku prisustvovati predavanjima eminentnih govornika, ali i panel diskusijama u kojima će predstavnici najjačih kompanija iz BiH, regije i svijeta, dijeliti svoja iskustva o temama kao što su:
- Oglašavanja u modernom marketingu
- Strategije brendiranja unutar gaming industrije
- Razvoj korisničkog iskustva i brend menadžmenta
Na konferenciji će se moći poslušati konkretni primjeri i case study-iji koji će učesnicima pomoći da unaprijede svoje marketinške strategije, a kroz najavljene panel-diskusije i prezentacije biće iznesene nove ideje za buduće projekte, osiguravajući da nove kampanje budu inovativne i relevantne u poslovanju.
Osim bogatog programa, Summit pruža posebnu mogućnost networkinga, gdje će učesnici moći razmijeniti ideje, steći nova partnerstva i proširiti svoju mrežu kontakata.
Registracija za učešće na 11. Sarajevo Marketing Summit-u je otvorena, a više informacija možete pronaći na www.marketing-summit.ba
Partner ovogodišnje konferencije je Ministarstvo kulture i sporta KS, zlatni sponzor Telemach, prijatelji projekta: Podravka Grupa, Dr. Oetker, la Bomba, Hercegovina Produkt, EurCompany, Smoki, Violeta, Argeta, Grand, MI99, Mak Zara. Organizator 11. Sarajevo Marketing Summita je marketinška agencija Altermedia.