Nestlé u akciji pošumljavanja na Igmanu
Na sarajevskoj planini Igman zasađeno je 2.000 sadnica bijelog bora, čime je aktivnost „Čista umjetnost“ obogatila šumski fond Bosne i Hercegovine s više od 7.000 sadnica u protekle tri godine. Ova velika akcija pošumljavanja dio je aktivnosti „Čista umjetnost“ koju treću godinu u Bosni i Hercegovini realizuje kompanija Nestlé u saradnji s Udruženjem Ruke i projektom „Let’s Do It BiH“.
Klimatske promjene jedan su od najvećih izazova današnjice, a pošumljavanje je ključno u borbi protiv njih. Procijenjuje se da jedna zdrava i odrasla sadnica bijelog bora može apsorbirati između 9 i 12 kilograma CO2 godišnje. Prema ovim pretpostavkama, 2.000 sadnica bijelog bora. Procjena je da jedno stablo bijelog bora smanjuje otisak za 1.65 tCO2[1] u periodu od 40 godina.
Upravo zato sadnja novog drveća rezultat projekta „Čista umjetnost“ kojim Nestlé, sa svojim partnerima, educira javnost, posebno mlade, o digitalnom otpadu kojega mnogi od nas nisu ni svjesni, ali i organizira prikupljanje elektoronskog otpada poput starih računala, kablova, malih kućanskih aparata i slično.
“Naša aktivnost „Čista umjetnost“ u protekle dvije godine iznjedrila je divnu priču o transformaciji otpada u umjetnost i ulaganja u zdraviju budućnost. Uz angažman uposlenika kompanije, volontera, partnera, umjetnika te učenika osnovnih i srednjih škola u BiH, od prikupljenog otpada stvorena su umjetnička djela koja su bila prodana na aukcijama. Novcem od prodaje kupljene su sadnice koje će jednoga dana izrasti u novu šumu i sigurna sam. Ovo je za nas više od akcije: ovo je izraz naše ljubavi i brige prema prirodi i našoj zajedničkoj budućnosti. Svakim posađenim drvetom gradimo most između nas i budućih generacija. Inače, kompanije Nestlé ‘Net Zero Roadmap’ ima ambiciozan plan kojemu je cilj smanjiti utjecaj kompanije na okoliš na globalnoj razini, no da bismo postigli obećano, mi već sada uvodimo promjene, inoviramo i mijenjamo se – i to na svim razinama: lokalno i globalno jer vjerujemo da moramo voditi primjerom”, izjavila je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
A da je svaka sadnica proizašla iz „Čiste umjetnosti“ korak bliže zdravijoj i zelenijoj budućnosti, slažu se i u udruženju Ruke. “S ponosom ističemo našu dugogodišnju saradnju s kompanijom Nestlé i aktivnosti ‘Čista umjetnost’. Ovom saradnjom ne samo da mijenjamo izgled naše zemlje, već i način na koji razmišljamo o njoj. Ovo je naša zajednička priča o nadi i promjeni, o očuvanju prirode za buduće generacije”, naglasila je Mirsada Kapidžić Kapo, project manager “Let’s Do It” projekta.
Nestlé, kao najveća svjetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, i u ovog godini nastavlja s aktivnošću „Čista umjetnost“ kako bi i dalje predano činila dobro u zajednici u kojoj posluje.
NESTLÉ U ZAJEDNICI
Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija
Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa.
Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin).
U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani