Srijeda, 19 Februara, 2025
No menu items!
NaslovnicaDešavanja„Osunčano Trebinje: Savršen grad za pivsku kampanju“

„Osunčano Trebinje: Savršen grad za pivsku kampanju“

Osunčano Trebinje u protekla dva dana je postalo epicentar pivske kampanje koja obećava da će oduševiti ljubitelje piva. Sjedinjujući prirodnu ljepotu ovog grada sa vrhunskom produkcijom, kampanja će pružiti savršene fotografije i video snimke koje će zadovoljiti i najzahtjevnije ukuse.

Ova kampanja je rezultat uspješne saradnje između marketinške agencije Aqua Digital Sarajevo i agencije ARTEFAKTORIUM. U ekipi vrhunskih stručnjaka između ostalih nalaze se Ivan Trnčić kao videograf, Ervin Golubović kao montažer, Naja Miholjčić kao MUA i frizura, Belma Žiško kao stilista, Vanja Nogo kao scenograf, Nada Jovančić kao rekviziter, Dragan Jovančić kao vozač, Đorđe Jovančić kao producent, Ana Jovančić kao autor moodboarda, te Mirela Nalić kao voditelj projekt ispred Aqua Digital, a predvodi ih Marko Jovančić kao direktor produkcije i direktor fotografije.

Trebinje nudi nevjerovatne mogućnosti za snimanje, od starih kaldrma i arhitekture do prekrasnih i osunčanih obala rijeke Trebišnjice.

„Sa timom stručnjaka i vrhunskom opremom, sigurni smo da ćemo stvoriti nezaboravne vizuale koji će prenijeti duh Trebinja i ljubavi prema pivu“, izjavili su Mirela Nalić ispred Aqua Digital i Marko Jovančić ispred Artefaktoriuma.

Očekuje se da će ova kampanja osvježiti brendiranje i promociju pivskog brenda, nudeći publici autentičan doživljaj koji će ih inspirisati da istraže ljepote Trebinja i uživaju u pivu.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO