Utorak, 21 Maja, 2024
No menu items!
NaslovnicaIstaknutoSamira Hodžić iz Sarajeva je „Nestlé Zdravo! Baka/Nana“ za 2024. godinu

Samira Hodžić iz Sarajeva je „Nestlé Zdravo! Baka/Nana“ za 2024. godinu

Usmjerila unuke da jedu zdraviju hranu

Samira Hodžić iz Sarajeva ističe se svojom brižnošću prema ishrani svojih unuka, pokazujući izuzetnu pažnju prema svakom detalju. Zbog svoje predanosti da pravi ukusna jela koja su istovremeno hranjiva i privlačna za najmlađe, sasvim zasluženo je postala ovogodišnja „Nestlé Zdravo! Baka/Nana“.

Naime, jedno od omiljenih jela njenih unuka je pastrmka s krompirom i špinatom koju priprema i peče s puno ljubavi i na jedinstven način.

“Ribu očistim i pripremim s marinadom. Na pek papir postavim ribu, i krompir. Pečem u rerni dok ne bude gotovo. Blitvu ili špinat stavim na maslinovo ulje koje sam zagrijala na tavi s malo bijelog luka i prepečem. Kad sve bude gotovo serviram”, govori Samira Hodžić.

Sretna je što je svojim kulinarskim umijećem usmjerila unuke da jedu zdraviju i izbalansiranu hranu, istovremeno ih potičući da zavole jela koja su dio domaće kuhinje.

“Još od malih nogu svoje sam unuke vodila u prirodu i na tržnicu pričajući im kako je riba izvor brojnih korisnih hranjivih tvari, vitamina i minerala, dobrih proteina koji su ključni za snažne i jake kosti te da će zbog takve zdrave hrane imati sve petice u vrtiću i školi. Zahvaljujući tim zajedničkim iskustvima, moja dva unuka Alan i Mak sada vole jesti pastrmku s povrćem, koja, bez sumnje, ima poseban ukus”, kazala je Samira Hodžić.

I druge bake, nane, nene i majke na Nestlé konkurs „Zdravo! Baka“ poslale su sjajne priče i ideje što pokazuje da s puno pažnje vode računa o kvaliteti ishrane svojih unuka, a njihova predanost zdravim obrocima čini ih svojevrsnim mentorima mlađim naraštajima.

“Ponosni smo na projekat Zdravo! koji donosi edukaciju o zdravoj ishrani uz praktična iskustva. Bake/nane svojim unucima uvijek pružaju puno ljubavi i pažnje, i za njih pripremaju jela uz koja djeca brže usvajaju zdrave navike. Kuhinja je oduvijek bila posebno mjesto gdje se dijele važne životne lekcije. Ovogodišnji najbolji recept i priča bake/nane pobjednice naći će se i u dopunjenom izdanju Kuharice Miris djetinjstva, a bit će prostora i za priče od drugih baka/nana”, rekla je Koraljka Novina Brkić, regionalna nutricionistkinja kompanije Nestlé Adriatic.

Nestlé i u Bosni i Hercegovini educira učenike o pravilnoj prehrani i važnosti bavljenja fizičkom aktivnošću. Tako je u prvih 14 sezona projekta, od početnih 8 škola i 550 učenika, obuhvaćeno više od 20.000 učenika, te 6.000 roditelja. Uz ovaj projekat se o važnosti balansirane prehrane i fizičke aktivnosti prvenstveno edukuju nastavnici i djeca, te roditelji, a potom im se nudi i praktična podrška u vidu recepata, savjeta za kuhanje i planera jelovnika koji podupiru zdrav način života. U okviru projekta Zdravo! realizirano je mnogo zabavnih i edukativnih aktivnosti. Zdravo! Akademija stalni je savjetnik za stvaranje zdravijih životnih navika, koji nudi provjerene informacije o ishrani i nutricionizmu, kao i alate koji olakšavaju njihovu primjenu. Neki od njih su Zdravo! lista namirnica – vodič za kupovinu namirnica, Nutriporcija – jednostavna šema tanjira koji pomaže pri sastavljanju balansiranog obroka i kuharica Zdravo! Kuhaj koja vas može inspirisati za nove uravnotežene obroke Istovremeno, platforma nudi i jednostavne savjete za uravnotežen razvoj djece, te ideje za poticanje djece na više fizičke aktivnosti.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunijom dio tržišta Nestlé JI Europa. Širom svijeta, kompanija ima 403 tvornice, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija i Surčin). U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na daljnji razvoj i širenje portfolia proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača. U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO