Full service agencija “Aquarius” nastavila je da niže uspjehe na dobro utabanim, zvjezdanim stazama.
Tako je na “No Limit BH Advertising Festivalu”, na kojem kreativnost i inovativnost odmjeravaju agencije iz cijele BiH, “Aquarius” ovjenčan sa čak 11 nagrada i priznanja!
U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača.
Dva zlata, četiri srebra i pet bronzi u različitim kategorijama – tako je žiri, sastavljen od renomiranih stručnjaka komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije, ocijenio rad agencije “Aquarius”.
Spot “Nema brige za gige”, kojeg je “Aquarius” kreirao za kompaniju “m:tel” , osvojio je dvije nagrade, zlatnu za zvuk i bronzanu za video, a veb/mobilna aplikacija “KAPP” namijenjena dobrovoljnim davaocima krvi, dobila je srebrnu nagradu.
Posebno treba istaći kampanju “Nema brige za gige”, za čiji veliki uspjeh je bio zadužen kreativni tim agencije “Aquarius” u saradnji sa fenomenalnim domaćim bendom Brutal Protest iz Banjaluke.
“Raduje nas što su naša kreativnost, trud i cjelogodišnji rad prepoznati. Posebna je čast kada ovako visoke ocjene stignu od vrhunskih stručnjaka koji su činili ovogodišnji žiri najvećeg advertising festivala u BiH. Sve nagrade su veliki uspjeh i motivacija za cijeli naš tim, inspirišu nas da se još više posvetimo i pružimo još bolja rešenja”, kaže Brankica Janković, direktorFull service agencije “Aquarius”.
“Aquaris” je bio zlatan i u kategoriji “Print oglasa”. Kampanja “Filtrum”, rađena za kompaniju “Hemofarm”, proglašena je za najbolju u ovoj kategoriji.
Kao kruna svega, agencija “Aquarius” našla se na drugom mjestu kada je riječ o priznanju “Agencija godine”.
Međutim, to je samo bio početak uspjeha, a spisak osvojenih nagrada je dugačak.
Kampanja “Demofest” osvojila je srebro u kategoriji “Grafički dizajn”. U kategoriji “Print i publikacije”, potkategorija “Plakati, “Aquariusova” kampanja “Filtrum” ocijenjena je, takođe, kao srebrna.
Kampanja “KUVO TV” osvojila je bronzu u kategoriji “Digital”, potkategorija “Video sadržaj”, a kampanja “Snižena”, takođe, bronzu u kategoriji “Dobrobit društva”. Treća je bila i kampanja “Snack Stop” u kategoriji “Grafički dizajn”, kao i kampanja “Mate” u kategoriji “Produckt dizajn”.