Hajde da imamo vremena!
Koliko se prijateljstava rodilo, koliko ljubavi razvilo, koliko gostiju i komšija počastilo uz šoljicu Grand kafe…
Ekipa Zdravog portala i ovog Bajram, tradicionalno kao i prethodnih godina povodom vjerskih praznika u saradnji sa našim vjernim partnerom Grand kafom obradovala je osobe Zlatne dobi.
Naši članovi tima za Bajram obišli su i poklonima Grand kafe obradovali starije osobe iz komšiluka. Posjeta naše ekipe iznenadila je i izmamila osmjehe mnogih komšija. Ovaj put smo zatekli jako lijepe slike komšiluka starije dobi kako okupljeni u većem broju sjede u hladovini za stolovima u baštama i zelenilu. Prelijepa i vesela atmosfera, baš što i jeste smisao ovakvih druženja uz šoljicu kafe, a i našeg obilaska…
Kao i uvijek do sada većina ih je napomenula da je ovo najbolja kafa i da samo tu kafu “uzimaju”. Lijepo je to čuti i drago nam je što je baš Grand kafa partner naših akcija obillaska osoba Zlatne dobi, jer slogan “Hajde da imamo vremena” ove društveno odgovorne kompanije pokazuje pravi smisao koliko je važno ulijepšati nekome dan samim posjetom, a posebno uz šoljicu dobre kafe!
Ovo je ujedno, bila prilika da se još jednom pokaže društvena odgovornost, te da se iskaže solidarnost sa našim starijim sugrađanima i na jedan posebno emotivan način uljepšaju dani Bajrama.
“Hvala našem vjernom partneru Grand kafi, posebno Srđanu Dabiću, Brend menadžeru Grand kafe u BiH koji uvijek obezbijedi poklone za starije osobe tokom praznika. U našoj okolini mnogo je primjera gdje su komšije usamljene i nekada je i samo lijepa riječ dovoljna da usreći nekoga. Divan je osjećaj izmamiti osmijeh na izboranim licima tih starih osoba, kojima je kako i sami kažu za sreću dovoljno sasvim malo, da imaju sa kim progovoriti i kafu popiti. Iskreno, u masi negativnih dešavanja oko nas uz Grand kafu i osobe sa kojima sam se družila tokom ove akcije darivanja osoba Zlatne dobi uživala sam u razgovorima sa njima i zaista sam se osjećala fantastično” iznenađena njihovom pozitivnom energijom, smjehom i pričama o životnim iskustvim i anegdotama koje smo razmijenili! – istakla je Fatima Nikšić, Brand manager Zdravog portala.
Lijepo je znati sa ljudima kafu popiti i bol i radost podijeliti, zato – Hajde da imamo vremena!