Petak, 11 Oktobra, 2024
No menu items!
NaslovnicaDešavanjaSocial Media Summit 2023. – Nagrada “Digital cup” za kampanje koje inspirišu

Social Media Summit 2023. – Nagrada “Digital cup” za kampanje koje inspirišu

U Sarajevu se 18. i 19. maja održava drugi po redu Social media summit, koji na jednom mjestu okuplja vodeće kompanije i brendove, te agencije i influencere koji kreiraju raznolik sadržaj za društvene mreže.

Ova konferencija je prilika da se uhvatiti korak s novitetima i trendovima koji određuju i usmjeravaju poslovanje, a vezani su za nove tehnologije i kanale komunikacije, koji su postali dominantan način za interakciju, te najlakši i najefikasniji put za povezivanje brendova i kompanija sa svojim potrošačima. Živimo u vremenu vrtoglavih  promjena, u svim poslovnim područjima, i da bi uspjeh bio izvjesniji, potrebno je brže usvajati nova znanja i vještine.

Svi oni koji su, vođeni potrebama tržišta, uložili poseban trud, te svoju kreativnost izrazili maksimalno dobro, a pri tome ostvarili zavidne rezultate i ove godine će imati priliku da svoj rad prijave za nagradu “Digital cup” koja se dodjeljuje u sklopu Social Media Summita.

Radi se o strukovnoj nagradi za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini.

Prijaviti se mogu sve kompanije koje su realizovale digitalne kampanje u Adriatic regiji u periodu od 1. januara 2022. do 1. januara 2023. godine.

Rok za prijavu i dostavljanje radova je 28. april 2023. godine.

Kategorije u kojima je moguće konkurisati su: Instagram kampanja,  Content marketing kampanja,  Edukativna digitalna kampanjaFashion digitalna kampanja, Facebook kampanjaInfluenser marketing kampanja, Digitalna kampanja lansiranja novog proizvoda, Kolaboracija brenda i influenseraLinkedIn kampanjaDruštveno odgovorna digitalna kampanjaDigitalna kampanja za rebrendingBeauty digitalna kampanjaYouTube kampanjaECO digitalna kampanjaDigitalna PR kampanjaPodcastTikTok kampanjaDigitalna kampanja za promociju sporta, turizma i kultureIntegrisana kampanja i Inovacija.

Radovi se ocjenjuju po kriterijima: originalnost i kvalitet kreativne ideje, tržišna relevantnost, usklađenost sa sadržajem i ukupnim imidžom brenda, te rezultatima kampanje.

Kompanije koje smatraju da su svojim radovima izašle iz granica uobičajenog, inspirisale, te ostvarile  najefektniju komunikaciju prema ciljanim grupama, mogu se prijaviti na www.socialmediasummit.ba. Pored prijavnog obrasca na web stranici nalaze se svi detalji u vezi sa nagradama i mogućnostima prijave.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO