Wizz Air, jedna od evropskih aviokompanija sa najbržom stopom rasta i vodeći avioprijevoznik u centralnoj i istočnoj Evropi danas slavi jedinstven jubilej, stoti avion u svojoj floti.
Obilježavajući ovaj uspjeh, u Budimpešti je predstavljen novi izgled jednog super efikasnog aviona tipa Airbus A321 i, u skladu sa sve većim uticajem WizzAira u zajednicama u kojima posluje, najavljena je i WizzAir fondacija koja će se usmjeriti na četiri različite oblasti: zdravlje, obrazovanje, brigu o djeci i pomoć u nepogodama.
Za samo 14 godina od početka poslovanja, Wizz Air je dostigao flotu od 100 aviona, ponudivši zaista niske cijene za više od 155 miliona putnika učinivši tako letenje dostupnim većem broju ljudi nego ikad. Wizz Air će nastaviti razvijati svoju mrežu i stimulisati zanemarena tržišta nižim cijenama, vođen ambicijom da postane jedna od pet vodećih aviokompanija u Evropi. Razvojni planovi WizzAira u budućnosti zasnovani su na porudžbini koja uključuje dodatnih 268 najmodernijih aviona koji će biti isporučeni do 2026. Zahvaljujući njima, flota će imati skoro 300 aviona, prevozit će 100 miliona putnika godišnje uz podršku tima koji će činiti 10,000 kolega. Snažna posvećenost digitalizaciji će u isto vrijeme omogućiti Wizz Airu da još više usmjeri pažnju na korisnika i da učini svoje poslovanje još efikasnijim.
Moderna flota WizzAira u kojoj je prosječna starost aviona samo 4,6 godina osnovna je vrijednost poslovnog modela ove aviokompanije koji podrazumijeva ultra niske tarife, zajedno sa karakteristikama revolucionarnog Airbusa A321, najefikasnijeg uskotrupnog aviona u upotrebi. Veći broj sjedišta u poređenju sa avionom Airbus A320 znači da je Airbus A321 efikasniji i u skladu sa principima zaštite čovjekove sredine. A321ceo doprinosi uštedi od 10% po jedinici u poređenju sa avionom tipa Airbus A320ceo. Do 2023, 75% WizzAir-ovih putnika prevozit će Airbus321. Naredni korak ka promjeni počet će 2019. godine kada će Wizz Air preuzeti prvu pošiljku od 256 aviona iz AirbusA320neo familije, aviona koji imaju motore naredne generacije, a koji će doprinijeti daljoj uštedi od 10% po jedinici, čak i u poređenju sa trenutnim avionom tipa Airbus A321ceo. Avion će imati motore Pratt & Whitney PW1100G-JM, sa najtišim motorom koji je najviše u skladu sa principima zaštite čovjekove sredine u svojoj klasi, a koji će doprinijeti unaprijediti sagorijevanje najmanje 16% u poređenju sa modelom A321ceo.
Jožef Varadi, generalni direktor kompanije Wizz Air: „Kada smo pokrenuli Wizz Air 2004. godine, znali smo da će kompanija promijeniti živote ljudi i da će letenje postati pristupačnije većem broju ljudi nego ikad. Naša apsolutna usmjerenost na postizanje najnižih operativnih troškova i, posljedično, najniže cijene na tržištu doprinijela je tome da WizzAir postane kompanija sa 100 aviona jedva nešto više od 14 godina nakon prvog leta. Pred nama je još impresivniji rast dok se radujemo isporuci revolucionarnog aviona iz familije Airbus A320neo aviona početkom 2019. godine. Uz stalnu podršku naših dugogodišnjih partnera, Airbusa i Pratt & Whitney, kao i nedavno nagrađeni investicioni kreditni rejting kompanije, mi ćemo biti usmjereni ka ispunjenju naših ciljeva, a to je liderstvo bez premca kada su u pitanju niske cijene i jedna od 5 najboljih aviokompanija u Evropi, nudeći konstantne i jedinstvene mogućnosti za putovanja po najnižim cijenama još većem broju putnika.”
„Prvim letom aviona tipa Airbus Wizz Air je pokrenula svoje poslovanje prije 14 godina. Danas je WIZZ istinska priča o uspjehu i mi smo ponosni na to što smo odigrali važnu ulogu na ovom putovanju nudeći najefikasnije avione sa najnižim operativnim troškovima, udobnošću bez premca i najširim putničkim prolazom u uskotrupnom avionu na nebu,“ objasnio je komercijalni direktor Airbusa Eric Schulz.
„WizzAir koristi naše motore tipa V2500 od prvog leta 2004. godine i čast nam je danas što smo opremili i stoti avion u floti,“ riječi su Jessice Villardi, regionalne potpredsjednice za Evropu, Rusiju i Zajednicu Nezavisnih Država u kompaniji Pratt & Whitney. “Radujemo se budućem nastavku saradnje sa WIZZ-om.”