Utorak, 3 Decembra, 2024
No menu items!
NaslovnicaBiznisOdržana 46. sjednica Skupštine dioničara NLB Banke d.d. Sarajevo

Održana 46. sjednica Skupštine dioničara NLB Banke d.d. Sarajevo

Usvojen Poslovni plan Banke za period od 2018. – 2022.
Danas je u prostorijama NLB Banke u Sarajevu, održana 46. sjednica Skupštine dioničara Banke. U toku sjednice usvojeni su Poslovni i finansijski izvještaji Banke za 2017. godinu, sa izvještajima internog i vanjskog revizora, te izvještajima o radu Nadzornog odbora i Odbora za reviziju Banke. Na sjednici je također donesena i Odluka o usvajanju Godišnjeg obračuna Banke za 2017. godinu, te usvojen Poslovni plan za period od 2018. – 2022. godine, kao i Plan za održavanje adekvatnosti kapitala NLB Banke d.d. Sarajevo u istom periodu.
 Osvrnuvši se na proteklu godinu, sa zadovoljstvom je istaknuto je da to bila godina intenzivnog rasta NLB Banke d.d. Sarajevo u svim segmentima poslovanja i ujedno najprofitabilnija do sada.
U 2017. godini ostvarili smo odlične rezultate i intenzivan rast u svim segmentima poslovanja, te smo zadržali 6. mjesto u Federaciji BiH na osnovu cjelokupne aktive. Ostvarili smo neto dobit od 15,2 miliona KM, u odnosu na 2016. godinu kada je ostvareno 10,5 miliona KM, uz poboljšanu troškovnu efikasnost. U odnosu na 2016. godinu, nekvalitetni krediti su smanjeni za 25,1 milion KM, od čega je 13,9 miliona KM  rezultat  poboljšanih aktivnosti naplate. Također, ostvarili smo i rast ukupne aktive za 7%. Visok kvalitet usluga, jedinstven pristup klijentima, moderne poslovnice koje omogućavaju efikasno i stabilno poslovanje, odlike su NLB Banke d.d., Sarajevo na tržištu Federacije Bosne i Hercegovine koje su prepoznali i podržali naši klijenti“, istakla je Lidija Žigić, predsjednik Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo.
Primaran cilj NLB Banke i u narednom periodu ostaje zadovoljstvo klijenata, koje će Banka nastojati ostvariti kreiranjem dodatne vrijednosti za klijente, nudeći im jedinstvene, kvalitetne i cjenovno prihvatljive usluge.
Banka će kontinuirano raditi na unapređenju poslovnih procesa i investirati u informacione tehnologije kako bi pojednostavila i modernizovala svoje usluge i uložiti dodatne napore da što bolje razumije svoje klijente i da im ponudi pravo rješenje u skladu sa njihovim finansijskim potrebama.
 

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO