Nove kolekcije vjenčanica, formalne i neformalne mode projekta Branding Culture .
Na nedavno održanim snimanjima Aida Korman je u okviru svog projekta Branding Culture, a u saradnji sa fotografima i modelima, napravila seriju fotografija vjenčanica i street couture haljina, na lokacijama nacionalnih i kulturnih spomenika. Ovim putem Aida želi skrenuti pažnju na značaj kulturno-historijskog naslijeđa, koje često biva zanemareno i prepušteno zubu vremena.
Na snimanju uz Aidine modele, našli su se i unikatni radovi Lucky Marketa, članova Asocijacije Kreativaca, koji će do 15. juna biće izloženi u Prodavnici Ideja Aide Korman.
A do 15. juna Prodavnica Ideja Aide Korman nudi popust od 50% na sve artikle ljubiteljima unikatne mode i ručnih radova.
Više o novim kolekcijama na:
www.facebook.com/aida.korman
www.instagram.com/aidakorman