Uz moje brendove do električnih vozilica-Deveti val kampanje Moji brendovi, naše vrijednosti

0

Već treću godinu zaredom, u saradnji sa domaćim i regionalnim partnerima, Mercator kreće sa novim, devetim valom kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“. Cilj ove kampanje je ujedinjavanje jakih brendova i jačanje partnerske saradnje kako u BiH tako i u zemljama regije gdje se isti projekat uspješno realizuje već više od 3 godine. Sa novim valom počinje i nova nagradna igra, u kojoj ćemo najsretnije kupce obradovati sa 10 električnih romobila i 10 električnih bicikala.

Mercator BH nastavlja pratiti svjetske trendove zaštite okoline i podrške zdravom načinu života, te smo se i ovaj put izborom nagrada usmjerili na globalni trend dizanja svijesti o zaštiti okoliša ali i zdravog načina života. Sretni smo jer naši partneri, dobavljači, prepoznaju jačinu projekta  koji pored benefita na lokalnom tržištu daje jaku regionalnu sinergiju kroz Mercator grupu u regiji. Kroz projekat „Moji brendovi“, naši kupci mogu uživati u kupovini po povoljnim cijenama i imati priliku da osvoje jednu od ovih veoma atraktivnih nagrada – izjavila je Irena Miličević Vukoja, Direktorica sektora marketing i PR.

Nagradna igra traje od 17.06. do 11.08.2021. i mogu učestvovati svi kupci koji ostvare minimalnu kupovinu u vrijednosti od 30 KM i više u Mercator prodavnicama, sa minimalno jednim artiklom koji je na policama i u katalogu označen oznakom „Moji brendovi“.

U narednom periodu na policama Mercator prodavnica potražite brendove sa oznakom Moji brendovi sa posebnim naglaskom na brandove Sarajevsko pivo, Cedevita, Fruc, Radenska i Čipi Čips. Nakon kupovine popunite kupon, ubacite u predviđenu kutiju, sačuvajte račun i učestvujte u NI.

Birajte Moje brendove i možda se baš Vi ovo ljeto odvezete kući električnom vozilicom.

Vaš Mercator

Komentari
Podijeli

Comments are closed.