Saturday, June 25

“Ćao, BiH” vivo službeno najavio ulazak na bh. tržište

0

Peti najveći prodavač pametnih telefona na svijetu potvrđuje svoju predanost evropskim potrošačima šireći svoje prisustvo na područje BiH

vivo, peti najveći prodavač pametnih telefona na svijetu, službeno je najavio svoj ulazak na bh. tržište. Poznat po svom snažnom fokusu na stvarne potrebe kupaca, vivo je do sada predstavio neke od najznačajnijih inovacija u industriji pametnih telefona, kao što su skener otiska prsta na zaslonu ili gimbalski stabilizovan sistem kamere. Trenutno je prisutan na više od 60 tržišta širom svijeta, stičući povjerenje više od 400 miliona kupaca.

“Drago nam je što možemo reći „Ćao“ medijima i korisnicima u BiH, te službeno predstaviti sebe i prepoznatljivi vivo pristup. Od oktobra 2020. godine, kad smo prvi put rekli “Ćao Evropo”, kontinuirano rastemo, pa smo tako danas prisutni na 12 evropskih tržišta. U tom periodu dobili smo toplu dobrodošlicu, kako od krajnjih korisnika, tako i od poslovnih partnera. Jako se veselimo novim prijateljstvima na bh. tržištu, jer nastavljamo rasti vođeni našom filozofijom da radimo prave stvari i da ih radimo kako treba,” istaknuo je Dušan Kuzmanović, direktor prodaje u predstavništvu kompanije vivo, za područje BiH.

Dušan Kuzmanović, direktor prodaje u predstavništvu kompanije vivo za područje BiH

Rastemo korak po korak, bez prečica

Postepeni rast nešto je čime se vivo ponosi, a ovaj pristup potkrepljen je sa više od 10 godina iskustva u poslovanju s pametnim telefonima. Ispravnim se pokazao kroz vođenje nekoliko azijsko-pacifičkih tržišta, uključujući i domaće tržište u Kini. vivo tim ističe da to ne bi bilo moguće bez stalnog osluškivanja potreba kupaca i snažnog fokusa na istraživanje i razvoj. Posvećivanjem više od 75% svojih timova radu na istraživanju i razvoju, te strogom kontrolom kvalitete tokom proizvodnog procesa u sedam svojih proizvodnih baza, vivo je zaslužio povjerenje preko 400 miliona kupaca na više od 60 tržišta diljem svijeta.

Tokom posljednje dvije godine, od lansiranja u Evropi, kompanija je narasla u tim od preko 200 lokalnih stručnjaka na evropskim tržištima, a podržava je više od 90 ljudi iz 18 nacionalnosti u evropskom sjedištu, u njemačkom Dusseldorfu. Kompanija značajno ulaže i u ključna sportska partnerstva, poput onog sa Svjetskim nogometnim prvenstvom koje se ove godine održava u Kataru, UEFA EURO nogometnim prvenstvom koje se prošle godine održalo širom Evrope, te će se 2024. godine održati u Njemačkoj, ali i lokalne aktivnosti, kao što su e-Sportovi s TIM eSerie A i Ženska odbojkaška liga u Italiji, LaLiga nogometna liga u Španiji ili Poljski savez za skijaške skokove. Osiguravajući da su vivo pametni telefoni dostupni svima, kompanija također stalno proširuje listu ključnih trgovaca i telekoma na svakom od tržišta, time postižući pokrivenost u preko 60% svih trgovina u zemljama u kojima je prisutna.

Svjesni zahtjeva i preferencija potrošača u BiH, vivo je najavio svoja prva partnerstva s m:tel-om, BH Telecom-om i HT Eronet-om, kao i IQ Mobile-om, Domod-om, Tehnoshop-om, kako bi osigurali jednostavan pronalazak, isprobavanje i odabir vivo pametnih telefona na željenim mjestima, u skladu sa potrebama i očekivanjima potrošača.

Vivo Y serija: klikni i zaigraj (Snap and Play)

Osim perjanica, odnosno vodećih i polu-vodećih uređaja, vivo evropska linija uključuje porodicu iznimnih pametnih telefona iz Y serije, koji su dostupni i u BiH. Od uređaja početnog nivoa za one koji traže svoj prvi pametni telefon, do uređaja srednjeg ranga za one koji traže sveukupno izbalansiran uređaj s nenadmašnom vrijednošću za novac – postoji pravi pametni telefon vivo Y serije za svakoga.

Kao dio serije Y, vivo je predstavio modele Y33s, Y21s i Y01. Vivo Y33s se može pohvaliti glavnom kamerom od 50 megapiksela kao jednom od tri stražnje kamere, idealne za bilježenje važnih trenutaka svakog korisnika. Podešavanje kamere se nastavlja sa Super Macro kamerom, za dodatnu jasnoću prilikom snimanja izbliza. Također, vivo se pobrinuo da performanse osiguravaju hvatanje savršenog kadra: procesor od 8 GB RAM-a koji pokreće MediaTek Helio G80 SOC osigurava da sve aplikacije rade glatko i da se slike brzo obrađuju.

Idući naviše u rasponu dolazimo do vivo Y21s modela, koji nudi pametne fotografske i video mogućnosti poput modela Y33s, koji takođe sadrži sistem sa tri kamere, od kojih je glavna kamera sa 50 megapiksela. Također, sadrži funkcije pametne kamere koje pomažu potrošačima da snime savršen snimak u gotovo svakoj situaciji. To uključuje noćni način rada na prednjim i stražnjim objektivima, Time-Lapse, te opciju usporenog snimanja od 120 sličica u sekundi (fps). Njegov MediaTek Helio G80 čipset uključuje par moćnih ARM Cortex-A75 CPU-a koji mogu raditi na frekvenciji do 2GHz.

Na kraju, početni model, vivo Y01, pokazuje da silazak na ljestvici cijena ne znači da kupci moraju žrtvovati dizajn i performanse. Tanko kućište od 8,28 milimetara, sa težinom od samo 178 grama, sadrži 6,51-inčni HD+ ekran. Na poleđini, korisnici će pronaći glavnu kameru od 13 megapiksela, a na vrhu prednje strane selfi kameru od 5 megapiksela. Što se tiče „mozga“, tu je MediaTek Helio P35 čipset, podržan sa 3 GB RAM-a i 32 GB ROM-a. Skup funkcija zaokružen je operativnim sistemom Android 11 Go Edition, koji se napaja baterijom od 5000 miliampera, koja lako traje do dva dana uz punjenje.

Cijene i dostupnost, garancija i servis

Y serija će, u BiH, biti dostupna po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 285 KM za model Y01, 435 KM za Y21s, te 489 KM za Y33s. S obzirom na to da je kupcima važan i kvalitetan servis, vivo je sklopio partnerske ugovore za post-prodajnu podršku s kompanijama KimTec i Roaming Electronics.

O kompaniji vivo

vivo je tehnološka kompanija koja stvara sjajne proizvode zasnovane na vrijednosti vođenoj dizajnom, sa pametnim uređajima i inteligentnim uslugama u svojoj srži. Kompanija za cilj ima izgradnju mosta između ljudi i digitalnog svijeta. Kroz jedinstvenu kreativnost, vivo korisnicima pruža sve praktičniji mobilni i digitalni život. Prateći osnovne vrijednosti kompanije, koje uključuju Benfen*, vrijednost vođenu dizajnom, usmjerenost na korisnika, kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja s vizijom razvoja u zdraviju, održiviju korporaciju svjetske klase.

Dok okuplja i razvija najbolje lokalne talente za postizanje izvrsnosti, vivo je podržan od strane mreže centara za istraživanje i razvoj u Shenzhenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhouu, Šangaju, Xi’anu, fokusirajući se na razvoj najsavremenije potrošačke tehnologije, uključujući 5G, umjetnu inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za obradu slika i druge perspektivne tehnologije. vivo je također uspostavio inteligentnu proizvodnu mrežu (koja uključuje i one koje je ovlastio vivo), sa godišnjim proizvodnim kapacitetom od skoro 200 miliona pametnih telefona. Do sada, vivo je proširio svoju prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona, a voljen je od strane više od 400 miliona korisnika širom svijeta.

*“Benfen” je izraz koji opisuje stav o tome da se rade ispravne stvari i da se stvari rade kako treba – što je idealan opis misije kompanije vivo da stvori vrijednost za društvo. O novostima kompanije vivo možete saznati na linku: https://www.vivo.com/en/about-vivo/news

Kancelarijom vivo za Bosnu i Hercegovinu upravlja VB-TECH d.o.o. Beograd kao ovlašteni predstavnik za prodaju i distribuciju vivo Mobile Communication Co, Ltd.

Komentari
Share.

Comments are closed.