Razvijamo se od 2005. godine kao kompanija koja proizvodi zdravu, wellness hranu s ciljem pružanja ponude proizvoda na našem tržištu koji su za sve. Zdravlje je za sve, ne samo za privilegovane i zato naši proizvodi su pristupačni i pravljeni s ljubavlju.
Od soja proizvoda koji imaju Crvenku staro jugoslavensko zrno soje koje uzgajamo na području Semberije pa sve do najnovijeg proizvoda okrugle Biona čokolade sa chilly paprikom, mi pričamo priču o ljubavi prema hrani ali i čovjeku do kojeg će na kraju sve to doći.
Pored sve svih naših proizvoda koje imamo u asortimanu, naša druga dimenzija je ustvari optimizacija proizvodnje i čista ekološka budućnost. Nosimo kao kompanija veliki teret odgovornosti za ono što radimo i vjerujemo da to tako svi trebaju da rade. Biona ima velike planove koji se čine malo futuristički za naše podneblje s obzirom da naša država ne pridaje mnogo značaja tekućim problemima svijeta.
Dok kompanije širom svijeta razvijaju različite tehnologije kako bi poboljšale svoje procese rada i očuvali prirodu, kod nas taj trend, ako ga i možemo nazvati tako, nije toliko shvaćen ozbiljno. Sigurno ste nekada čuli za foodwaste koji čak ni nema dobar prevod na naš jezik što ustvari i govori o našem odnosu prema hrani koja više nema upotrebu u sistemu proizvodnje.
Bionina vizija budućnosti je itekako svijetla, jer ono što radimo nije nikakva alternativa nego prava stvar za budućnost sviju nas. Radimo na više frontova, a cilj je potpuno poslovanje po principima cirkularne ekonomije do 2030 godine. U zadnje dvije godine smo uradili toliko stvari da smo sada sigurni da je ovaj cilj apsolutno izvodiv. Smanjili smo i recikliramo organski otpad. Ukidamo određenu ambalažu i radimo na sistemu upravljanja i ponovnog korištenja ambalaže. Digitalizujemo većinu procesa u kompaniju. A kao šlag na tortu razvijamo proizvode koji su ne samo u skladu sa prirodom nego su priroda sama po sebi.
Šta to znači? To znači da koristimo prirodne sastojke na način da unaprijedimo i održimo naše proizvode bez ikakvih dodataka i konzervansa. Krenuli smo sa veganskim jogurtom ali to je tek “zagrijavanje”. Prirodne zdrave probiotičke kulture sa kojima razvijamo nove proizvode nam omogucuju da idemo u smjeru održivosti, clean label, dugoročnog zdravlja i optimalnih nutrijenata.
2030ta je godina gdje Biona postaje model održivosti, a ne kompanija čiji je ideal profit. Radimo na stvarima koje su veće od nas samih i to nas čini ponosnim stanovnicima ove planete. Pazimo na naše resurse i razmišljamo kroz širi vremenski okvir. To ne možemo sami, zato promovišući ovaj koncept želimo uključiti što više zainteresovanih strana da mijenjamo mindset kod ljudi.
Brišemo liniju kupac – prodavač i ponuđač-potražitelj. Tražimo aktivno učešće u promjeni, od svih.