Vježba koja sagorijeva najviše kalorija

0

Preskakanje užeta nekada se doživljavalo kao “dječiju” aktivnost, ali danas je to vježba koju obožavaju i profesionalni sportisti, uglavnom zbog činjenice da je odlična za cijelo tijelo. Dodatni bonus kod ove vježbe koji će se svidjeti onima koji pokušavaju izgubiti višak kilograma jest to da se upravo preskakanje užeta nalazi na popisu vježbi koje sagorijevaju najviše kalorija.

Naime, američki fitness stručnjak Chris Ryan tvrdi kako “preskakanjem užeta može sagorjeti više od 1000 kalorija po satu i sjajna je vježba za cijelo tijelo. Samo nekoliko minuta preskakanja može pokrenuti vaše srce i disajne puteve”.

Istovremeno, doktor i nutricionist Roger E. Adams savjetuje da preskakanje užeta postepeno uvedete u svoj režim tjelovježbe. “Najbolje je izvoditi ga u intervalima” – kaže Adams.

SAVJET

Preskačite uže određeni broj puta (na primjer 20), a nakon toga hodajte 20 sekundi. Ponavljajte ove intervale sve dok ne postanete previše umorni za učinkovito preskakanje. Za maksimalan rezultat preskačite uže nekoliko minuta bez prestanka, ali samo ako vam to dozvoljava vaša tjelesna forma. U suprotnom se držite intervala.

Šta se dešava našem tijelu dok preskačemo uže?

Kod preskakanja užeta događa se puno stvari odjedanput – rade refleksi, zatim je tu koordinacija, vrijeme, kardio, koncentracija, brzina, eksplozivnost, brze izmjene. To je jedina tjelovježba koju možete izvoditi na istom nivou kao profesionalni sportaši i od nje imati jednaku korist. Preskakanje užeta učinkovitije je od trčanja, a trčanje je fantastično. Bolje je od biciklizma, plivanja, plesa…

Sagorijeva više kalorija, aktivira više mišićnih skupina, stimulira mozak i izlučivanje endorfina te na kraju daje savršen osjećaj postignuća. Još jedna prednost je da sve to možete dobiti za trećinu vremena bilo koje druge tjelovježbe – objašnjavaju stručnjaci.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.