TAJNE PAPRIKE: Malo kalorija, puno vitamina

0

Paprika je povrće koje tokom sezone bude sastavni dio prehrane većini ljudi. Paprike se mogu spremati na bezbroj načina, kao glavno ili dodak jelima bilo da se radi o doručku, ručku ili večeri.

Paprike babure

Osim privlačnog izgleda koji većinom mami kupce, babure su  izvrsna namirnica za zdravlje, a koje su njene dobrobiti pročitajte u nastavku.

  • Paprike babure imaju vrlo malo kalorija. Čak i ako pojedete srednju posudu punu paprika, unijet ćete samo 45 kalorija, a dobiti više od preporučene dnevne kvote unosa vitamina A i C.
  • Sadrže puno vitamina C, koji jača vaš imunološki sustav i zadržava mladenački izgled kože. Najveća količina vitamina C koncentrirana je u paprici crvene boje.
  • Crvene paprike sadrže i nekoliko fitokemikalija i karotenoida, osobito beta-karotena, koji vas opskrbljuju antioksidativnim i protuupalnim svojstvima.
  • Hemijski spoj kapsaicin, koji je dosta zastupljen u paprikama, ima mnogo zdravstvenih prednosti, među kojima su najvažnije: snižavanje nivoa ‘lošeg’ holesterola, kontrola dijabetesa, olakšanje bolova i ublažavanje upale.
  • Ako se kratko kuhaju na laganoj vatri, paprike zadržavaju najveći dio slatkog, gotovo voćnog okusa i sadržaja flavonoida, važnih antioksidansa koji imaju antibakterijsko i antivirusno djelovanje.
  • Malena količina sumporovog dioksida u sastavu ovog ukusnog povrća, čini paprike babure važnom karikom u zaštiti organizma od određenih vrsta tumora.
  • Paprike babure dobar su izvor vitamina E, za kojeg se zna da igra ključnu ulogu u održavanju kože i kose sjajnom i mladenačkom. Isto tako, paprike sadrže i vitamin B6, koji je bitan za zdravlje živčanog sistema i pomaže u obnovi stanica.
  • Određeni enzimi u paprikama, poput luteina, štite oči od mrene i makularne degeneracije.

Zato trk do prodavnice i napunite korpu sočnim i zdravim paprikama koje oplemenjuju kuhinju živim bojama, a vaš organizam dobrim vitaminima i antioksidansima.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.