Friday, May 20

Sunčajte se zdravo

0
Samo zaštićena koža omogućava bezbrižno izlaganje suncu.

Sarajevo, 14.6.2017. – Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije godišnje se u svijetu dijagnosticira između dva do tri miliona zloćudnih tumora kože, od čega 160.000 melanoma –najzloćudnijeg tumora kože koji bilježi sve veći porast među adolescentima i populacijom od 25 do 35 godina.

Potaknuta ovim podacima, kompanija dm drogerie markt provodi kampanju Gdje smo MI, tu je ljeto aktivno radeći na edukaciji i osvještavanju stanovništva o važnosti pravilne zaštite i upotrebe proizvoda za zaštitu kože od štetnog djelovanja sunčevih zraka, sa posebnim fokusom na mlađu populaciju. U narednih više od mjesec dana dm će posjetiti jedanaest popularnih kupališta širom BiH i uz pomoć UV kamere omogućiti svima da steknu uvid u djelovanje sunca na njihovu kožu sa i bez nanesene zaštitne kreme. Također, dm će posjetiocima kupališta pružiti neophodne savjete, informisati ih o pozitivnim učincima proizvoda za zaštitu kože od sunca te poklanjati korisna sredstva za bezbrižno izlaganje suncu.

 „U Bosni i Hercegovini svjesnost o rizicima oboljenja od kožnih bolesti je nažalost na veoma niskom nivou. U prilog tome govori činjenica da veliki broj stanovništva zanemaruje prevenciju nikada ne koristeći proizvode za zaštitu od sunca, a samo mali broj ih koristi pravilno. Cilj naše kampanje je upozoriti na neželjene posljedice, ali i upoznati javnost sa mogućnostima bezbrižnog uživanja na suncu uz prethodno obezbjeđenje pravilne i sigurne zaštite kože“, izjavila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.

Kao znak zahvalnosti za podršku kampanji, dm će u periodu kampanje svojim kupcima poklanjati edukativnu brošuru, a za kupovinu proizvoda za zaštitu od sunca iznad 25 KM i futrolu za mobitel.

 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za deset godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 580 zaposlenika i 65 prodavnica u 37 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2015/16. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 126 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 12.500 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

Komentari
Share.

Comments are closed.