ŠESTO ČULO POTROŠAČA: Održana prva Nielsen konferencija

0

Prva Nielsenova konferencija o najnovijim promjenama u ponašanju kupaca, Category Managementu i trendovima FMCG-a, održana je u Sarajevu.

Kako bi pomogli razumjeti kompleksnost ponašanja kupaca, Nielsen je okupio svoje regionalne stručnjake i ugostio poznatog FMCG eksperta Jean-Jacques Vandenheedea. On je konsultirao vodeće trgovce poput Walmarta, Carrefoura, Tescoa… Ulesnici konferencije imali su priliku slušati, pitati i razmijeniti mišljenja sa ostalim akterima industrije, te aktivirati svoje Šesto čulo kako bi što bolje upoznali nepredvidljivog potrošača.

Razgovarano je raznim temam, među kojim su i: Da li poslovanje ovisi isključivo o stanju na tržištu i konkurenciji, ili smo sami kreatori svoje sudbine, kakav je bh. kupac, njegove preferencije i specifičnosti, da li je Category Management nova prilika za rast, koliko se prate najnoviji trendovi i kako oni mogu utjecati na rezultate poslovanja.

O temama koje će aktivirati Šesto čulo potrošača govorili su: Andrey Dvoychenkov (Managing Director Adriatic – Nielsen), Igor Grudenić (Retailer Services Account Manager – Nielsen), Krešimir Štivičić (ASO Leader for Adriatics – Nielsen), Ivan Junaković (Client Business Partner – Nielsen), Božana Lovaković (Client Manager – Nielsen), gost predavač Edin Ibrahimović (Izvršni direktor za biznis operacije – Bingo),  gost predavač Jasmin Kukuljac (Direktor prodaje – Orbico), gost predavač Laris Suljić (Ekspert za Trade Marketing – In Academy) i Jelena Doko Cetina (Commercial Leader BiH, Croatia – Nielsen).

Inače, ova konferencija organizovana je u saradnji sa In Academy i Altermedia d.o.o, vodećim ponuđačima na tržištu poslovne edukacije u Bosni i Hercegovini.

 

 

 

 

 

 

Komentari
Podijeli

Comments are closed.