Petak, 19 Aprila, 2024
No menu items!
NaslovnicaBiznisPrivreda u USK se oporavlja, Limometal iz Cazina povećao proizvodnju za 25%

Privreda u USK se oporavlja, Limometal iz Cazina povećao proizvodnju za 25%

Privreda u Unsko-sanskom kantonu se polako oporavlja. Naime, kako ističu iz Privredne komore USK, u prvih devet mjeseci industrijska proizvodnja u odnosu na isti period 2020. godine povećana je za 20,3 posto, a izvoz je veći za 48 posto nego prošle godine.

Svoj doprinos u povećanju proizvodnje, ali i izvoza dala je firma Limometal iz Cazina, koja je jedna od lidera na Balkanu u sektoru proizvodnje i prodaje krovno-fasadnih profiliranih limova.

– S obzirom na situaciju uzrokovanu pandemijom, koja je posljedica svih loših momenata koji su se desili i koji se dešavaju već evo dvije godine, može se reći i poremećajima u svjetskim ekonomskim tokovima, poremećajima ponude i potražnje koji su doveli do fluktuacija cijena globalno, Limometal je uspio iskoristiti šansu da se jače pozicionira prvenstveno na domaćem, a onda i na regionalnom tržištu. Nismo izgubili važne kupce. Robot Sarajevo je naš dugogodišnji kupac sa kojim imamo odličnu saradnju i s kojim smo ove godine već realizirali tri objekta. Možemo se pohvaliti i novim partnerima. Jedan od njih je Belamionix, za koji smo završili objekat u Bihaću, a dogovorili novi u Ilijašu. Ovo sve smo postigli zahvaljujući sinergiji naših marketinških aktivnosti uporedo sa našim internim radom na razvoju i usvajanju novih tehnologija i gotovih proizvoda. Posljedica toga je rast izvoza za 20% i rast domaće proizvodnje za otprilike 25% u odnosu na 2020. godinu – kaže Mensur Mulalić, direktor Limometala.

Mensur Mulalić, direktor Limometala

Kako ističe, sve bi bilo nedostižno bez zaposlenika koji su profesionalno i predano radili cijele godine.

– Mi smo svi kao jedna velika porodica. Limometal nije smanjio broj uposlenih, već je uposlio dodatnu radnu snagu kako bi povećali naš kapacitet i popratili sve projekte na kojima smo radili. Trenutno imamo 32 zaposlena, što predstavlja rast od 15 % u odnosu na prošlu godinu. Naši planovi su konstantan rast iz godine u godinu sa tendencijom rasta od 15% prodaje na lokalnom i regionalnom tržištu. Kada je u pitanju izvoz, naši proizvodi se najviše plasiraju u Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju i Austriju – kaže Mulalić.

OBJAVE IZ KATEGORIJE

Najnovije objave

PREPORUČUJEMO