“Pouzdanost 2020”: Visok bonitetni rejting kompanija sinonim je za stabilnost poslovanja u vrijeme Covid-a

0

Bonitet je skup pozitivnih vrijednosti poslovnog subjekta, njegova valjanost, unutarnja vrijednost; izvrsnost; platna sposobnost; solventnost u poslovanju.

Na domaćem, kao i na svjetskom tržištu potvrda bonitetne pouzdanosti kompanije važna je za svakog njenog postojećeg ali i potencijalnog, budućeg poslovnog partnera koji sa sigurnošću može da računa na to da kompanija sa kojom posluje ne bi trebala biti podložna finansijskim problemima u narednih najmanje godinu dana.

Projekt bonitetne pouzdanosti koji već tradicionalno realizuju LRC BIS i Poslovne novine zasnovan je isključivo na konkretnim rezultatima analize poslovanja privrednih subjekata koji su uokvireni u međunarodno priznate standarde i kriterije. “Pouzdanost 2020” i ove godine priča priču o stabilnosti, natprosječnosti, etici, moralu, profesionalizmu i lojalnosti. Kroz ovaj jedinstveni projekt Poslovne novine će tokom narednih mjeseci istaći kvalitetne kompanije, čiji uspjeh potvrđuje njihov dugogodišnji rad i napor ka boljem poslovnom okruženju.





U sveobuhvatnoj analizi koju je uradila bonitetna kuća LRC BIS obuhvaćeno je 34.516 kompanija koje su u roku predale svoje završne račune nadležnim agencijama iz Federacije BiH, Republike Srpske i po prvi put iz Brčko distrikta. Od tog broja njih 5.632 je bonitetno puzdano ili 16%, što tek jedan posto više u odnosu na godinu prije.

Najviše bonitetno pouzdanih dolazi iz FBiH i to 3.559, u RS ih je 1.865, a u Brčko distrktu 208 firmi.

Čak 93% bonitetno pouzdanih čine mala i srednja preduzeća. Odgovornost, kvalitet, natprosječnost, rječju pouzdanost odlika je najviše malih privrednih subjekata. Njih čak 4.315 nosioci su certifikata bonitetne pouzdanosti. Slijedi 925 onih koje spadaju u kategoriju srednjih firmi i zadovoljavaju stroge kriterije boniteta, dok 392 velike kompanije mogu da se pohvale izvrsnom bonitetnom ocjenom.

Poslovne novine u okviru projekta “Pouzdanost 2020” pokrenule su sveobuhvatnu kampanju u kojoj će preko svog portala, digitalnih kanala komunikacije i specijalnog printanog magazina narednih mjeseci prmovirati vrijednosti privrednih subjekata koji ulaze u zajednicu koja okuplja prepoznatljive i kvalitetne aktere na tržištu BiH.

Projekt će istaknuti važnost ovih kompanija za bh. ekonomiju, predstaviti njihove pozitivne prakse koje mogu poslužiti kao primjer, te prezentirati mogućnosti i potencijale poticaja njihovog daljeg rasta. Ovo je naročito važno u ovo vrijeme krize izazvane pandemijom korona virusa, kada se, bez obzira na tešku situaciju, najviše očekuje upravo od privrednika.    

Komentari
Podijeli

Comments are closed.