Plivanje, sunčanje i uživanje na plaži tokom trudnoće

0

Ljeto je i vjerovatno se veselite izlaganju svog prekrasnog, trudnog tijela suncu. Prije nego što to učinite, svakako se adekvatno informišite.

Sigurno ste čuli razne priče kako je bebama vruće u maternici dok se njihove majke izležavaju na suncu, da se pregrijavaju i sl. To nije istina! Vašoj bebi nije vruće u trbuhu, isto tako se ne smrzava kada je vani hladno. Ali vrućina i izlaganje suncu može štetiti vama!

Postoje stvari na koje trebate obavezno obratiti pozornost, a to su: predugi boravak na suncu i pregrijavanje, opekotine i oštećenja kože.

Možda ste primijetili da vam je u trudnoći stalno vruće te da se češće znojite. Sada kada je ljeto, vjerovatnije je da će vam biti još toplije.
Iako to neće štetiti vašoj bebi, jako je neugodno za vas, pa obratite pozornost da vam ne bude prevruće i da ne dehidrirate.

Ovo su neki savjeti koji će vam pomoći da se osjećate ugodno:

  • izbjegavajte boravak na suncu između 10 i 15 sati
  • ako ste na plaži, nemojte ležati na suncu duže od sat vremena, najbolje je odmarati se u hladu
  • koristite zaštitu za kožu s visokim faktorom
  • osjetite li vrtoglavicu, mučninu ili umor, otiđite u zatvoreni prostor ili hlad
  • nosite odjevne predmete od čistog pamuka
  • obavezno nosite šešir širokog oboda dok ste vani
  • pijte dovoljno tekućine i uvijek imajte bocu vode uz sebe
  • ako osjećate da vam je prevruće da biste jeli, napravite ledeni frape, pojedite svježe voće ili salatu.
  • sisajte komadiće leda tokom dana
  • hodajte bosi kad god možete
  • kada sjedite, stavite noge na povišeno ili u posudu hladne vode
  • imajte pri ruci bocu vode s raspršivačem i redovno lice ili tijelo poprskajte vodom
  • ako nemate klimu u autu, probajte izbjegavati putovanje sredinom dana
  • boravite li u klimatiziranom prostoru, prije izlaska van napravite laganu prilagodbu na veću temperaturu koja vas vani očekuje.
Plivanje u trudnoći

Plivanje je itekako korisno u trudnoći. Ako imate urednu trudnoću i ljekar vam je dopustio boravak u vodi, nema nikakvih prepreka da ovo ljeto ne zaplivate. Pazite samo da vam je voda ugodna (da nije prehladna ili npr. u bazenu pretopla), da lagano ulazite u vodu i privikavate se na njenu temperaturu. Na nogama je najbolje imati obuću za vodu da se ne biste poskliznuli i pali.

Plivajte lagano, stilom koji vam najviše odgovara, bez naglih pokreta i umaranja. Važno je da vam je plivanje ugodno i da vas osvježava. U vodi možete izvoditi i lagane vježbe rukama ili nogama.
Vrlo važno je da je voda čista. Posebno budite oprezni u bazenu, rijekama i jezerima. Ako ste na bazenu, kupajte se kad je voda još čista i nema puno ljudi.

Nakon izlaska iz vode, najbolje je presvući se u suhi kupaći kostim.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.