Plivanje čuva srce i krvni pritisak, umanjuje stres, poboljšava san…

0

Plivanje važi za jedan od najzdravijih sporta, jer je osim što spašava od vrućina i osvježava iznimno zdrava i korisna za rad mišića cijelog tijela.

Kod plivanja se ne opterećuju zglobovi i kičma, vodoravni položaj tijela pospješuje cirkulaciju, a strujanje vode opušta mišićnu muskulaturu.

Smatra se jednom od najboljih aerobnih aktivnosti koja aktivira cijelo tijelo – mišiće nogu, ruku, leđa, trbušne mišiće, a usto pridonosi fleksibilnosti.

Plivanje pozitivno utiče na zdravlje

Plivanje pozitivno utiče na srce i krvni pritisak, pluća, sve mišićne skupine i vezivno tkivo, artritis, prekomjernu težinu, stres i napetost.

Plivanje je savršena tjelesna aktivnost, koju možete prakticirati tokom cijele godine. U vodi nema naglih pokreta. Cijelo vaše tijelo i svaki mišić mora raditi protiv otpora vode, koji je oko 12 puta veći od otpora zraka, a zglobovi i ligamenti pritom nisu pod opterećenjem. Zbog toga mišići moraju jače „raditi“ pa tako postaju snažniji i dobivaju bolji tonus.

Redovno plivanje smanjuje stres i tjeskobu te poboljšava san

Plivanje produbljuje disanje, čime se snižava razina kortizola, hormona stresa, i automatski umiruje cijeli organizam. Aerobne aktivnosti pomažu u trošenju kalorija, a plivanjem se može u pola sata sagoriti čak i 200 kalorija. To je dvaput više nego što biste sagorjeli hodanjem.

Morska je voda bogata mineralima poput magnezija, natrija i kalcija, koji hrane vašu kožu i čine je zdravom. Redovnim plivanjem u moru znatno ćete unaprijediti izgled svoje kože, zahvaljujući hidrataciji i detoksikaciji. Plivanje u moru poboljšaće stanje vaše kože u slučaju psorijaze ili ekcema, a također je čisti i od akni.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.