OAZA ZDRAVLJA: Pripremite najukusniju ribu s povrćem

0

RIBA – ne samo da sadrži višestruko nezasićene masnoće, dragocjene saveznike za prevenciju kardiovaskularnih bolesti, borbu protiv stresa i poboljšanje koncentracije, nego predstavlja i bogat izvor mineralnih soli.

Morska riba bogata je jodom, kalijem, natrijem i bakrom, dok slatkovodna sadrži nešto manje natrija i joda. Sve vrste ribe sadrže vitamine B1, B2, B6 i B12, dragocjene za pravilan rad nervnog sistema. Osim toga bogata je i kalcijem, no on je uglavnom koncentrsan u ljuskama. Stoga je korisno s vremena na vrijeme uvrstiti na jelovnik sitnu ribu.

Zbog svega nabrojanog  u nastavku vam donosimo i recept kako da pripremite brzu i finu ribu sa povrćem.

SASTOJCI:

Oslić (bez glave) ili 200 g fileta, 2 stabljike celera, mrkva, kašika sirćeta, 200 ml vode, 4 kašike sojinog umaka, prasa, prstohovat šećera, kašika začina, 50 ml ulja.

PRIPREMA: 
  • ukoliko nije riječ o filetima očistite ribu i izvana malo zarežite
  • kratko pecite s obje strane
  • odlijte višak masnoće i dodajte povrće narezano na rezance dužine oko 3 cm
  • pospite začinom i šećerom, dodajte sirće, sojin umak i na kraju ulijte vodu
  • dinstajte sve skupa 10-15 minuta

(po želji dodajte još neku vrstu povrća)

Komentari
Podijeli

Comments are closed.