Nastavite sa vježbanjem i tokom zime u toplini vašeg doma

0

Mnogim ljudima, koji su navikli trčati, voziti bicikl i uvijek biti aktivni, teško pada zimsko razdoblje kad zbog vremenskih uvjeta ne mogu obavljati svoje omiljene aktivnosti. 

Odlazaku teretanu može biti skup sport, stoga vam donosimo nekoliko prijedloga za kućne treninge:

Burpee izazov

Jedan od najzahtjevnijih, ali i najučinkovitijih besplatnih treninga je ujedno najjednostavniji. Napravite 100 burpeeja u što kraćem vremenskom roku. Kad se umorite, napravite pauzu od pola minute i nastavite. Ponovite za sedam dana i sigurno ćete biti bolji od prvog pokušaja. Burpeeji sagorijevaju masti i ne zahtijevaju nikakvu opremu.

Kružni trening

Kružni trening je odličan način da se sagore kalorije, posebno kada imate malo vremena. Odaberite nekoliko omiljenih vježbi (ili najmanje omiljenih, ovisno kako gledate na to) i izvodite svaku po 30 sekundi, uz brzo prebacivanje jedne vježbe na drugu. Nakon što ste završili “krug”, vrijeme je da odmah napravite još dvije serije.

Preskakanje štrika

Preskakanje štrika se pamti i kao omiljena igra u djetinjstvu. Zaista može dosta pomoći pri održavanju fizičke spreme ali i kao dio treninga. Štrik možete preskakati i u svojoj kući za šta vam ne trebaju posebni uvjeti niti novac.

Kućanski poslovi

Sagorite nekoliko kalorija i obavljajući kućanske poslove. Sat čišćenja vrijedi oko 170 kalorija. Penjanje uz stepenice (poželjno uz vrećicu namirnica) može skinuti nevjerojatnih 400 kalorija u satu. Alternativa je da stavite u ruksak nekoliko starih udžbenika i hodate gore-dolje po stepenicama.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.