Nadira Korjenić-Ahatović: Zavrzlama postaje sve veći brend

0

“Kako započeti priču o nečemu što je postalo dio vas, tako jako, da se bojite da opisivanjem toga ne budete previše subjektivni?” – kreće sa svojom pričom Nadira Korjenić-Ahatović, dvadesetšestogodišnja umjetnica iz Sarajeva.

Pripremila: Amina Zilić

Ideja o pokretanju projekta pod nazivom “Zavrzlama Art Studio” je počela u januaru i za samo osam mjeseci svog postojanja je postala, slobodno mogu reći brend o kojem se priča od Bosne i Hercegovine do Vojvodine, od Švedske, preko Njemačke do Slovenije. Priča koja putuje Evropom pod okriljem slogana “Made in BiH” – ističe Nadira.

Sama ideja je nastala kao nedostatak kupovine unikatnih, neobičnih i ne tako često viđenih poklona.

Nakon istraživanja tržišta, a po završetku Akademije gdje sam stekla znanje o dizajniranju multimedije, odlučila sam se početi baviti unikatnih personalizovanih postera. To je bila početna ideja koja se vrlo brzo krenula širiti. – dodaje Nadira.

Zavrzlama Art Studio se može pohvaliti sa raznovrsnim asortimanom proizvoda od personalizovanih postera, baby mjesečnih kartica kojih dođe 12 u setu i prate prvu godinu bebinog odrastanja, “još malo” kartica za vjenčanja koja prati najuzbudljivije trenutke buduće mlade kroz koje prolazi odbrojavajući dane do vjenčanja, pozivnica za posebne događaje itd.

Ljudi su prepoznali prije svega unikatan dizajn onoga što nudimo, pa onda i sposobnost, spretnost i znanje. Zadovoljstvo je u tome da nam se klijenti jave sa nekom svojom zamisli, idejom i vizijom, a mi je pretvorimo u fantastičan poklon kojim uvijek iznova budu oduševljeni. Ono što je najbitnije vraćaju nam se opet i dijele preporuke dalje.

Inspiraciju nalazim u svemu, od svog dvogodišnjeg sina koji je ujedno i “krivac” za početak rada Zavrzlame, preko onoga što viđam svaki dan, do istraživanja putem interneta. U planu je proširivanje asortimana, kao i otvaranje jedne male Zavrzlame u srcu Sarajeva. Ono što bih takođe spomenula je i to da su Zavrzlama proizvodi dostupni svima i to je još jedna karakteristika po kojoj smo posebni. Naš cilj je da svi mogu priuštiti sebi nešto lijepo i dugovječno. – govori Korjenić-Ahatović.

Ne mogu opisati kakav je osjećaj biti dio važnih događaja, kada znate da vaš poster ili poklon uljepšava nečiju zabavu, rođendan ili godišnjicu.

 

 

Komentari
Podijeli

Comments are closed.