Ladies In: Uspješne Tuzlanke koje su kreirale brand i služe kao motivacija

0

Kada je 2009. Amerikanka Elinor Ostrom dobila Nobelovu nagradu za ekonomiju, počelo se intenzivnije govoriti o ulozi pripadnica ljepšeg spola u poduzetništvu i menadžmentu. Iz rezultata istraživanja, koje je objavio časopis The Economist, vidljiv je ženski potencijal u obrazovanju, jer djevojčice danas u školi postižu bolje rezultate od dječaka te veći broj žena završava i fakultete…

U srijedu (20. 06.) , u Bosanskom kulturnom centru u Tuzli, održano je još jedno druženje za dame Ladies In by Jana. Event je posjetilo oko 320 dama, a osim druženja gošće su prisustvovale i panel diskusiji na temu: ”Uspješne Tuzlanke koje su kreirale brand i služe kao motivacija”.

Pet dama, Zerina Gegić – dizajnerica i vlasnica branda ZiZZa shoes, Ajla Huremović -samostalna poduzetnica, vlasnica i osnivačica brenda Šefice, Lejla Zonić – vlasnica tuzlanskog brenda Urban Home,  Mirsada Venturini-Mehmedinović vlasnica Konfekcije F.B.M. i Meliha Stokanović iz Vaš Fotograf-Mela, pričale su o uspješnosti žena u poslovnom svijetu…

Poslije panela uslijedila je kultna predstava „Derviš i smrt“, kojom su svi prisutni bili impresionirani.

I ovaj put projekt su podržali:

Jana, Deichmann, Orlando,Le Petit Marseillais, Plaza Parfumerije, Mliječna Industrija 99 Gradačac, Grand Aroma kafa, Urban Home, Frizersko kozmetički salon Bella Vita.

Ketering restoran Royal, Ledo sladored, vinarija Nuić i Red Bull. 

Komentari
Podijeli

Comments are closed.