Krompir koji ćete jesti svaki dan!

0

Ovaj krompir možete napraviti kao prilog, no toliko je kaloričan i zasitan da ga slobodno možete jesti i kao samostalno jelo (porcija ima 1400 kalorija). Priprema gratiniranog krompira ne traje dugo, pa ga možete napraviti za brzinski ručak nakon radnog dana (peče se oko sat vremena što nije baš kratko, ali je priprema je kratka). Odlično ide i uz roštilj, pa ga slobodno isprobajte na idućem okupljanju.

SASTOJCI:

1 kg krompira narezanog na tanke kriške
1 luk narezan na kolutiće
80 g naribanog sira cheddara
125 ml mlijeka
250 ml vrhnja za kuhanje
so, biber
maslac

PRIPREMA:
  1.  Zagrijte pećnicu na 180 stepeni i namastite pleh otopljenim maslacem.
  2.  Stavite vrhnje, mlijeko i luk u tavu na srednje jaku temperaturu. Kuhajte 3 do 4 minute ili dok gotovo počne kipiti. Maknite s vatre te posolite i pobiberite. Stavite na stranu na 10-ak minuta da se malo ohladi pa luk izvadite i preselite na tanjir.
  3.  Stavite trećinu krompira na dno posude i pustite da se preklapaju. Prekrijte s trećinom luka i trećinom cheddara. Ponovite postupak još 2 puta.
  4.  Prelijte sa mješavinom vrhnja i mlijeka. Pecite sat vremena ili dok krompir ne postane mekan, a vrh hrskav i zlatan. Pričekajte 10-ak minuta prije serviranja, da se malo ohladi.
Komentari
Podijeli

Comments are closed.