Konzum i PikaKartica nagradili 160 najvjernijih kupaca

0

U sklopu nagradne igre “Ko provlači u Konzumu Piku, uvijek bude na dobitku“ koju su zajednički organizovali Konzum i PikaKartica nagrađeno je 160 kupaca sa poklon vaučerima za kupovinu u Konzumu u vrijednosti 100KM. Svake sedmice u periodu trajanja nagradne igre od 31.05. do 25.07. nagrađeno je po 20 najsretnijih kupaca ujedno članova PikaKartice.

„Nakon što smo krajem prošle godine veoma uspješno prvi put realizovali nagradnu igru “Ko provlači u Konzumu Piku, uvijek bude na dobitku“, odlučili smo nastaviti nagrađivanje naših najvjernijih kupaca kroz drugi val i sretni smo da opet imamo izvrsne rezultate, te stoga s radošću mogu najaviti da ćemo uskoro naše kupce obradovati i trećim valom nagrađivanja. Namjera nam je da našim kupcima pokažemo da cijenimo njihovu vjernost te im se na tome želimo zahvaliti kroz različite benefite i dodatnu vrijednost kupovine u Konzumu.“ – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma.

Podsjećamo svi članovi programa lojalnosti PikaKartica koji su obavili kupovinu u Konzumu i pri tome provukli svoju PikaKarticu automatski su učestvovali u ovoj nagradnoj igri.

Završen je još jedan uspješan projekat i zaista je veliko zadovoljstvo slušati reakcije naših sretnih dobitnika kada im se saopšti da su dobitnici nagrada. Konstantno radimo na tome da podignemo stepen zadovoljstva naših korisnika, prilagođavajući se njihovim potrebama, što ima za rezultat rast korisnika svake godine, te pozitivne reakcije koje dobijamo od strane naših korisnika. Vjerujem da ćemo i u budućnosti opravdati povjerenje naših korisnika u Konzumu, sa PikaKartica cijena katalogom proizvoda, ali i sa nekim novitetima koje spremamo za naše registrovane članove“- izjavio je Emir Dobrača, voditelj marketinga SuperKartice.

U sklopu zajedničkog projekta Konzuma i PikaKartice svaki mjesec je u Konzum prodavnicama dostupna nova posebna akcija PikaKartica cijena sa više od 100 proizvoda sa sniženim cijenama samo za članove PikaKartice.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.