Koliko vježbe je potrebno da biste skinuli kilograme?

0

Prije nego što donese odluku o tome koliko vam je vježbe potrebno, trebali biste definirati svoje ciljeve: vježbate li se za fizičku kondiciju, smanjenje tjelesne težine ili za snižavanje razine stresa?

Ako pokušavate smanjiti tjelesnu težinu, vjerojatno ćete morati izdvojiti dosta vremena i truda za vježbanje.

Stručnjaci tvrde da 150 do 250 minuta umjereno intenzivne tjelesne aktivnosti sedmično daje samo skromne gubitke težine pa nećete izgubiti značajnu količinu kilograma. Mršanje ćete postići umjernom intenzivnošću više od 250 minuta sedmično uz strogu kontrolu prehrane.

Dakle, koliko vježbe trebate u jednom danu? Najmanje jedan sat dnevno, pet dana u sedmici.

Ako povećate intenzitet, za polovinu tog vremena možete dobiti iste rezultate.

Nedavno istraživanje je pokazalo da su žene koje vježbaju jačim intenzivnim izgubile istu količinu tjelesne težine i tjelesne masnoće kao i one koje su vježbale kardio vježbe umjerenim intenzitetom, a za to su trebale upola manje vremena.

Važno je zapamtiti da nakon što dosegnete svoje ciljeve gubitka težine, morate nastaviti vježbati kako ne biste vratili težinu. Da biste spriječili povratak težine, preporučuje se ponovno više od 250 minuta tjelovježbe sedmično.

Istraživanja su pokazala da osobe koje dnevno odrade trening snage od barem 20 minuta, smanjuje više abdominalne masnoće u usporedbi s onima koji istu količinu vremena provedu obavljajući kardiovaskularne vježbe.

Vježbe snage smanjuju nivo masnoće u tijelu i ubrzavaju metabolizam pa se preporučuju svima koji imaju cilj izgubiti na tjelesnoj težini i spriječiti povratak kilograma.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.