Kako proteini mogu pomoći u gubitku kilograma?

0

Protein je najvažniji nutrijent za gubitak težine i dobar izgled tijela. Veliki unos proteina pojačava metabolizam, smanjuje apetit, pomaže da izgubite težinu i smanjite masne naslage oko stomaka.

Jeste li znali da tjelesnu težinu aktivno regulira vaš mozak, osobito područje pod nazivom hipotalamus? Da bi vaš mozak odredio kada i koliko trebate pojesti, mozak procesuira više različitih vrsta informacija, a neki od najvažnijih signala u mozgu su upravo hormoni koji se pojavljuju kao odgovor na osjećaj gladi.

Veći unos proteina zapravo povećava nivo hormona koji smanjuju apetit. Istovremeno, smanjuju i nivo  hormona gladi. Zamjenom ugljikohidrata i masnoća s proteinima smanjuje se i hormon gladi te vam se pruža jedinstvena prilika da izgubite suvišne kilograme.

Jedan od najvećih razloga zašto mnogima ne uspije držati se plana prehrane u procesu mršanja je noćno grickanje u večernjim satima. Nemojte zaboraviti da se i te kalorije dodaju na vrh svih kalorija koje ste pojeli tokom dana i bilo bi ih dobro izbjeći.

Također, imajte na umu da gubitak težine nije uvijek jednak gubitku masti jer kada gubite kilograme, masa mišića također se smanjuje.

Međutim, ono što stvarno želite izgubiti je tjelesna masnoća, potkožna masnoća (ispod kože) i visceralna masnoća (oko organa).

Gubitak mišića je nuspojava gubitka težine koju većina ljudi želi izbjeći dok je druga nuspojava gubitka težine spor metabolizam.

Kako bi uspješno izbjegli gubitak mišića te zadržali pravilan rad metabolizma, potrebno je konzumirati više proteina. Osobito je privlačna činjenica da je većina visoko proteinskih namirnica jako ukusna, a visoko proteinska dijeta učinkovita strategija kod prevencije pretilosti.

Proteini mogu smanjiti glad i potaknuti metabolizam, ali nećete izgubiti težinu ako ne unosite manje kalorija nego što ih potrošite pa iz tog razloga trebali biste još uvijek temeljiti svoju prehranu na raznovrsnoj prehrani i aktivnom životu.

 

 

 

Komentari
Podijeli

Comments are closed.