Jutarnje trčanje ima svoje prednosti za vaše fizičko i mentalno stanje

0

Postoji bezbroj razloga zašto mnogi ljudi najviše vole trčati upravo ujutro. Jutarnje trčanje ima višestruke koristi za vaš organizam. Ne samo da ćete započeti svoj dan svježi, opušteniji i sretniji, već na taj način vaš dan započinje uspješno jer ste nešto ostvarili.

Trčanje rano ujutro prije nego vam se nagomilaju dnevne obaveze daje vam prostora za razmišljanje i planiranje, kao i priliku da se mentalno pripremite za dan koji je pred vama. Dodatna priprema može vam pomoći da budete mnogo učinkovitiji u postizanju svojih ciljeva.

Pripremite sve dan ranije

Svakog popodneva ili večeri, kada dođete kući s posla ili škole, pripremite opremu u kojoj ćete sutra vježbati ili trčati. U sedam ujutro možda nećete imati volje tražiti odgovarajuću odjeću i obuću. Ako se i prihvatite tog posla ujutro, on će vam oduzeti dosta vremena i možda vas obeshrabriti od odlaska na vježbanje. U sklopu pripreme, sastavite vodič kroz vježbe ili rutu trčanja koje želite odraditi.

Lagano doručkujte

Ako pojedete cjelovit i obilan doručak ujutro prije vježbanja, može vas uhvatiti mučnina ili pospanost. Zato pokušajte pojesti nešto lagano kao što je nemasni jogurt sa zobenom kašom ili energetsku pločicu i bananu. Nakon vježbanja posegnite za obilnijim drugim dijelom doručka.

Zagrijavanje je bitno

Kako biste izbjegli rizik od povreda prilikom trčanja svakako se prije početka trčanja malo zagrijte. S obzirom na to da vaši mišići tokom noći miruju, imaju veću vjerovatnost da budu ukočeni ujutro kad ustanete iz kreveta. Kako biste smanjili vjerovatnost povreda, svakako prije trčanja napravite nekoliko vježbi zagrijavanja.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.