Izvučeni dobitnici nagradne igre „Uz moje brendove do godišnje poklon kupovine“

0

ZA KRAJ GODINE MERCATOR NAGRAĐUJE VJERNE KUPCE

U Mercator centrima Ložionička Sarajevo i Borik Banja Luka u utorak, 22. decembra u 12 sati, održano je javno izvlačenje sretnih dobitnika nagradne igre “Uz moje brendove do godišnje poklon kupovine”, koju Mercator organizira kroz projekat „Moji brendovi, naše vrijednosti“.

Nagradno izvlačenje je nadgledano od strane tročlane komisije, a pet najsretnijih učesnika Mercator je nagradio sa godišnjom poklon kupovinom u iznosu od 5.000 KM,  pet dobitnika sa 3.000 KM i stotinu dobitnika nagrade od 100 KM.

Nagradna igra je trajala od 22. oktobra do 16. decembra 2020. godine, a  učesnici nagradne igre su bili svi kupci koji su u Mercator prodavnicama ostvarili kupovinu u vrijednosti od 30 KM i više i sa minimalno jednim artiklom, koji je na polici i u katalogu označen oznakom „Moji brendovi”, odnosno artiklima koji učestvuju u projektu „Moji brendovi, naše vrijednosti“.

Kraj 2020. godine obilježili smo završetkom sedmog vala naše kampanje „Moji brendovi, naše vrijednosti“ i izvlačenjem sretnih dobitnika nagradne igre “Uz moje brendove do godišnje poklon kupovine”. Nagrade smo prilagodili trenutnoj situaciji, vodeći računa o željama i potrebama naših kupaca i jako smo sretni da smo i ovoga puta unijeli radost u domove 110 naših vjernih kupaca. U ime kompanije Mercator BH, čestitam sretnim dobitnicima i zahvaljujem  svim učesnicima nagradne igre, ali i našim dobavljačima na još jednoj veoma uspješnoj promociji bosanskohercegovačkih brendova i naših vrijednosti. – izjavila je Martina Jakešević, voditelj projekata i kampanja Mercatora BH.

Ukupan nagradni fond je iznosio 50.000 KM, a imena najsretnijih kupaca će nakon provjere podataka, biti objavljena u roku od sedam dana na zvaničnoj web-stranici Mercator BH.

I ovom prilikom, kompanija Mercator čestita svim sretnim dobitnicima na osvojenim nagradama i želi sretnu i uspješnu 2021. godinu.

Vaš Mercator

Komentari
Podijeli

Comments are closed.