Istraživanja: Kako pozitivini mediji utiču na našu psihu i svakodnevnicu

0

Uticaj medija na naš život je i veći nego što možemo zamisliti, zato moramo paziti kako ćemo se odnositi prema medijima.

Svakodnevno smo bombardovani mnoštvom informacija i vijesti, bilo da te informacije dolaze na prirodan način ili kroz sredstva masovne komunikacije. Većina informacija o svijetu, odnosno zbivanjima u svijetu, dolazi nam upravo kroz takva sredstva, dakle kroz masovne medije. Prema tome, neosporan je uticaj medija na čovjekovu sliku o svijetu kao i na njegov svakodnevni život.

Američko istraživanje, objavljeno u časopisu “Harvard Business Review“, otkriva da nas konzumiranje negativnih informacija čini depresivnijim i manje produktivnim.

Naučnici, također ističu da loše vijesti koje čujemo ujutro, direktno potkopavaju naš radni elan pa samim tim i našu prodiktivnost na poslu.

Na informativnim kanalima, aplikacijama, novinama, portalima – svuda smo izloženi vijestima koje su većinom negativne, budući da onih dobrih nekako ima sve manje, a one loše su sve čitanije i donose povećanje čitanosti i posjećenosti online stranica.

Naučnici su podijelili 110 “konzumenata” jutarnjih vijesti u dvije grupe, od kojih je jedna nakon buđenja bila podvrgnuta 10-minutnom slušanju deprimirajućih novosti, dok je druga tokom tri minuta pratila pozitivne informacije.

Šest sati kasnije, svako od učesnika eksperimenta odgovarao je na upitnik kako bi se ustanovilo da li je i koliko stresiran, odnosno spokojan…

Test je pokazao da osobe izložene “lošim vibracijama” imaju 27posto više šansi da tokom dana budu deprimirane ili pod stresom. Istraživači nam svakako ne savjetuju da se ne informišemo, ali nam preporučuju da barem biramo “pozitivnije stranice i kanale”.

“Moralna načela se stvaraju u skladu sa Sveobuhvatnom Energijom – ona moraju biti pogodna za konstrukciju zdrave okoline onih koji u njoj prebivaju!”

https://www.facebook.com/zdraviportal/

Vaš Zdravi portal – Mjesto zdrave i pozitivne atmosfere!

 

Komentari
Podijeli

Comments are closed.