Hrana koja opušta poput četveroručne masaže

0

Ubrzan život kakav živi većina nas uglavnom stvara stres koji potom utiče na zdravlje, stvara  želučane tegobe, glavobolje i slično. Protiv ovih tegoba moguće je boriti se uz pomoć u hrane, a mi vam u nastavku donosimo 7 samuraja koji će vam opustiti sve grupe mišića u tijelu!

1. Smoothie od banane i kafe
Smutite smoothie od kafe, sojinog mlijeka, zrele banane te malo gorkog kakaa. Ova kombinacija povećava nivo serotonina i dopamina u tijelu, snižava krvni pritisak te je idealno rješenje za tekući obrok prije odlaska na posao.

2. Zobena kaša sa cimetom
Konzumacija vruće zobene kaše potiče izlučivanja serotonina, kojeg nazivaju i hormonom dobrog raspoloženja. Zob je prepuna prehrambenih vlakana koji sporo otpuštaju energiju u tijelu i uravnotežuju količinu šećera u krvi. Dodajte kaši malo cimeta, jer ovaj začin smanjuje frustriranost, te kašiku meda – prirodnog osnaživača imuniteta.

3. Tamna čokolada s bademima 
Jedite tamnu čokoladu s visokim postotkom kakaa i bademe jer je riječ o moćnoj kombinaciji koja smanjuje stres, snižava krvni pritisaka, daje energiju i pomaže u borbi sa depresijom.

4. Orašasti plodovi i košpice 
Zgrabite kombinaciju pistacija, badema, oraha i bućinih košpica kako biste se opskrbili vlaknima, antioksidansima i nezasićenim masnim kiselinama koje opuštaju tijelo od napetosti i poboljšavaju raspoloženje. Pripazite samo da ne pojedete više od nekoliko komadića spomenutih plodova jer je riječ o vrlo kaloričnim namirnicama.

5. Grickajte mrkvu 

Jeste li onaj tip osobe koja jede sve pred sobom kada je pod stresom? Ponekad će vam u borbi protiv stresa pomoći i sam čin žvakanja nečeg hrskavog. Umjesto čipsa i drugih nezdravih grickalica – vi zagrizite svježu mrkvu.

6. Čips od kelja 
Od listova svježeg kelja i malo maslinovog ulja napravite hrskavi čips iz pećnice. Kelj je supernamirnica koja sadrži mnoštvo hranjivih tvari koje jačaju imunitet, olakšavaju prehranu i snižavaju krvni pritisak. Kelj je i odličan izvor karotenoida, spoja koji je povezan s optimističnim razmišljanjem.

7. Pijuckajte vino 
Ispijanje manjih količina alkohola snizit će krvni pritisak te vas opustiti od napetosti. Vino je prepuno flavonida i antioksidansa koje osnažuju imunitet i sprječavaju neke bolesti. Držite se kratkih gutljaja i jedne čaše – i tako se opustite od posla na kraju dana.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.