DOKAZANO: Najbolja vježba za ravan i čvrst stomak

0

Ravan i čvrst stomak nije samo estetski privlačan, nego je i pokazatelj dobrog zdravlja jer je stomak  centar tijela te je, pored ostalog, zajedno s leđnim mišićima zaslužan za pravilno držanje. A put do istesanog trbuha sada je i lakši jer je naučno dokazano koja je vježba najbolja za njegovo jačanje.

Istraživanje

U studiji objavljenoj u časopisu “Journal of Sports Medicine and Physical Fitness” ispitanici su sedmično  izvodili četiri različite vježbe. Jedna grupa ispitanika izvodila je četiri statične kardiovježbe i vježbe snage, dok je druga grupa izvodila dvije statične vježbe i dva intervalna treninga visokog intenziteta. Naučnici su došli do zaključka da je intervalni trening visokog intenziteta najbolji za dobijanje ravnog i čvrstog stomaka. Grupa ispitanika koja je izvodila intervalni trening visokog intenziteta ne samo da je izgubila više tjelesne težine sveukupno nego i više centimetara u struku te znatno više masnog tkiva s područja trbuha u usporedbi s grupom koja je vježbala statičke vježbe u teretani. Uz to, ispitanici koji su mršali uz intervalni trening visokog intenziteta osjetili su poboljšanje krvnog i respiratornog sistema.

Naučnici zaključuju da je najveći plus intervalnog treninga visokog intenziteta u tome što se izvode kratke i intenzivne vježbe, pri čemu tijelo radi do krajnjih granica te se tako pospješuje razgradnja “najtvrdoglavijeg” masnog tkiva – onog sa stomaka.

U videu pogledajte intervalni trening visokog intenziteta od 8 različitih vježbi koji traje 10 minuta i 40 sekundi.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.