DOBRE I LOŠE MASNOĆE: 5 istina koje morate znati želite li smršati

0

Planirate li izgubiti koji kilogram viška ne morate se odreći ukusne hrane. Naprotiv, masnoća koja se nalazi u namirnicama vaš je najbolji saveznik pri mršanju, ali jedino ako jedete pametno. Donosimo 5 činjenica o masnoćama zbog kojih nećete morati gladovati.

1. Izbacivanje masnoće iz prehrane ne pomaže pri mršavljenju

Brojne dijete koje gotovo u potpunosti izbacuju bilo koji oblik masnoće iz prehrane nisu dobre za vaše tijelo. Mišićima je potrebna masnoća kako bi sačuvali potrebnu energiju. Upravo zbog toga ovaj nepravedno omražen prehrambeni sastojak mora se naći na vašem tanjiru. No, morate znati kako nije bitna količina unosa masnoće već vrsta.

2. Vrste masnoće koju ne smijete jesti

I dok su zasićene masnoće glavni dio zdrave i kontrolisane prehrane koja pomaže pri mršanju, postoje i one nezdrave koje bismo svi trebali izbjegavati. Riječ je o trans ili zasićenim masnoćama koje nemaju gotovo nikakvu nutritivnu vrijednost. One podižu nivo kolesterola i povećavaju rizik od srčanih oboljenja. Izbjegavajte konzumaciju margarina i biljnog ulja.

3. Vrste masnoće koju bi morali jesti

Masnoća se krije u brojnim namirnicama koje bi trebali konzumirati na dnevnoj bazi. Takva hrana prepuna je nezasićenih, zdravih masnoća za kojima vaše tijelo žudi. Želite li smršati ne morate gladovati već saveznika potražite u prirodi.

4. Postoje puno gore stvari od masnoća

Iako se masnoća povezuje s debljinom postoje namirnice koje su puno lošije za vaše tijelo i pritom nemaju gotovo nikakva nutritivna svojstva. Na prvom je mjestu šećer koji je skriven u gotovo svim prerađenim proizvodima.

5. Masne namirnice koje ubijaju glad i pomažu pri mršanju

Maslinovo ulje, bučino ulje, orašasti plodovi poput badema, oraha i lješnjaka, riba, cjelovite žitarice, maslac od kikirikija ili badema.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.