Chia sjemenke – vaš saveznik u mršanju

0
Chia sjemenke su odličan izvor omega 3 masnih kiselina, proteina i antioksidanata. No, ono što ih čini odličnima za ubrzanje rada metabolizma i bolje sagorijevanje kalorija je visok udio vlakana.

Chia sjemenke sadrže topivu vrstu vlakana, koji u probavnom sistemu kreiraju gel, a on djeluje kao zaštitna ovojnica. Zahvaljujući ovakvim svojstvima chia sjemenki, nivo šećera će ostati duže stabilan i regulirat će se nivo inzulina u tijelu.

Chia sjemenke neće uzrokovati magično mršanje niti one trebaju biti osnovna prehrana. Chia sjemenke dodajte u svoju svakodnevnu prehranu. Jedno istraživanje je pokazalo da svakodnevna konzumacija chia sjemenki 20 minuta prije obroka, prve rezultate u mršanju daje već za 6 sedmica.

Chia sjemenke su odličan način da u svoju prehranu uvedete što više zdravijih namirnica, hranjivih spojeva i da svoju prehranu učinite uravnoteženom. Chia sjemenke će pomoći u prevenciji usporavanja metabolizma.

Chia sjemenke sadrže kalcij, željezo, selen, mangan, vitamina B skupine i proteine. Također, odličan su izvor omega 3 masnih kiselina, koje vrlo često ne unosimo u dovoljnoj količini.

Možemo pronaći bijele i crne chia sjemenke. Bijele chia sjemenke su bolji izbor jer sadrže oko 20% više nutritivnih spojeva, u odnosu na crne chia sjemenke. Da biste u prednostima chia sjemenki maksimalno uživali, konzumirajte mljevene chia sjemenke.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.