Browniji bez pečenja: Desert koji je najbolje jesti nakon vježbanja

0

Treneri savjetuju da nakon vježbanja treba jesti hranu koja sadrži zdravu kombinaciju ugljikohidrata, bjelančevina i zdravih masti. Upravo zato ova slastica nameće se kao izvrsna ideja.

SASTOJCI

65 grama oraha
3 kašike kakao praha
220 grama sušenih datula
prstohvat soli
2-3 kašike ohlađene kuhane kafe
1 kašika ekstrakta vanilije
malo kokosovog ulja
orasi za ukrašavanje

PRIPREMA:

1. U blenderu sameljite 65 grama oraha s dvije kašike kakao praha.

2. Ubacite datule u smjesu i miksajte dok ih ne sameljete do kraja.

3. Smjesi dodajte prstohvat soli, malo ohlađene kuhane kafe i ekstrakt vanilije. Miksajte sve zajedno dok ne dobijete ujednačenu smjesu.

4. Prebacite smjesu u kalup po želji, i dobro je utisnite.

5. Kokosovo ulje pomiješajte s preostalom kašikom kakao praha. Dobijenu smjesu prelijte preko kolača. Ukrasite orasima i s malo soli.

6. Ovako pripremljene brownije  stavite u frižider da se stisnu. Poslužite kao desert i međuobrok ili ponesite sa sobom za jelo nakon treninga u teretani.

Ova slastica odličan je izvor zdravih masti, bjelančevina i ugljikohidrata koja tijelu daje izgubljenu energiju.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.