Amra Silajdžić-Džeko nova brend ambasadorica Oriflamea za BiH “Ljepota na moj način”

0
Švedska kozmetička kompanija Oriflame predstavila je najnoviji slogan “Ljepota na moj način” i novu brend ambasadoricu za Bosnu i Hercegovinu, Amru Džeko.

Kozmetička kompanija Oriflame Bosna i Hercegovina danas je u prelijepom ambijentu Sky Bar-a Hotela Marriott, predstavnicima bh. medija objavila svoju novu brend poruku Ljepota na moj način. Tom prilikom, predstavljena je i nova brend ambasadorica za Bosnu i Hercegovinu, prelijepa Amra Silajdžić-Džeko.  Amrin lik krasi naslovnicu aktuelnog kataloga Oriflame za maj, u kojem se pojavljuje i kao zaštitno lice kampanje za The ONE Colour Obsession ruž za usne.

Ljepota na moj način novi je koncept kozmetičke kompanije Oriflame, koju su medijima predstavili Belma Smola, direktorica Oriflame BH i Marijana Zonić, regionalna marketing menadžerica za tržišta Zapadnog Balkana, uz moderiranje Džezide Teufiković i Darka Savića, koji je i sam zaštitno lice Oriflame kolekcije za njegu kože muškaraca, NovAge Men.

“Detaljnim istraživanjem tržišta došli smo do brend poruke Ljepota na moj način, što je i misija kompanije Oriflame. Već 51 godinu, koliko postoji kompanija, tražimo i pronalazimo ljepotu u svim ženama svijeta, a ono u šta smo apsolutno sigurni je to da ljepota ima beskrajno mnogo lica. Ne postoji univerzalni put do ljepote. Ljepota ne poznaje pravila i okvire, ljepota je sloboda kojom žene širom svijeta žive svoje jedinstvene razlike baš svakog dana. Svako je lijep na svoj, jedinstven način, a mi smo tu da ljepotu podržimo i naglasimo”, pojasnila je Marijana Zonić.

Belma Smola u svome obraćanju govorila je o saradnji Oriflame BH i Amre Silajdžić-Džeko.

“Amra je osoba koja na predivan i jedinstven način izražava svoju prirodnu ljepotu i sjajno predstavlja poruku koju Oriflame ovom kampanjom želi prenijeti. Ona se u potpunosti slaže s našim viđenjem ljepote, a posebno smo sretni što smo baš ovu godinu uljepšali Amrinim prisustvom, kada u Bosni i Hercegovini slavimo dvadesetogodišnjicu postojanja na tržištu, kao jedna od vodećih kompanija u sektoru kozmetike”, istaknula je Belma Smola.

Iz Oriflame kompanije su ovom porukom i događajem željeli istaknuti da kao kompanija koja se bavi ljepotom već 51 godinu imaju znanje, iskustvo i širok asortiman proizvoda tako da predstavljaju pouzdanu podršku i partnera svakoj osobi u njenoj potrazi za autentičnim izrazom ljepote.

Komentari
Podijeli

Comments are closed.